בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

השר פרי: "ערביי ישראל חלק מאתנו"

השר פרי קורא לסולידריות עם אזרחי ישראל הערבים. "הם חולקים איתנו את הכאב ואת הצער על מות בנינו"

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • כ"א אב תשע"ד - 13:55 17/08/2014
גודל: א א א
התפרעויות ערבים בנצרת במהלך מבצע צוק איתן (משטרה)
התפרעויות ערבים בנצרת במהלך מבצע צוק איתן (משטרה)

בעקבות הדיווחים אודותירידה בהיקף הקניות של יהודים בבתי עסק של ערבים, בשל השתתפותם של רבים מאזרחי ישראל הערבים בארועי טרור והפגנות נגד ישראל בעת מבצע צוק איתן, קורא שר המדע יעקב פרי לגלות סולידריות עם האזרחים הערבים.

"חולקים את הכאב ואת הצער על מות בנינו"?

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון), קרא השר פרי לציבור בישראל לגלות סובלנות וסולידריות עם אזרחי מדינת ישראל הערבים. "ערביי ישראל הם חלק מאיתנו. אני לא מתכחש שישנה בעיה של זהות, ואת הבעיה הזאת מדינת ישראל- תושביה היהודים ואזרחיה הערביים צריכים לפתור. אנו צריכים להפגין סולידריות וחוסן ציבורי, הציבור הישראלי כבר הוכיח שהוא מסוגל לזה".

השר פרי המשיך ואמר: "האויב שלנו הוא ארגון טרור רצחני וחסר רחמים שנקרא חמאס. אזרחי ישראל הערבים הם חלק בלתי נפרד מאזרחי מדינת ישראל, חולקים איתנו את הכאב ואת הצער על מות בנינו. אני יוצא באופן נחרץ וברור כנגד מנהיגים ואנשי ציבור הקוראים להחרים עסקים, יישובים ומוצרים ערבים או דרוזים".

השר יעקב פרי (אתר הכנסת)

יש לציין כי השר פרי הוסמך על ידי הממשלה לעמוד בראש ועדת השרים לענייני המגזר הלא יהודי, ועתיד לכנס את הועדה לראשונה בשבועות הקרובים. הועדה עתידה לבצע שינויים משמעותיים במנגנוני ההקצאה התקציביים במשרדי הממשלה השונים, ולהרחיב את תכניות הפיתוח הכלכלי במגזר המיעוטים, בתחומים רבים וביניהם: דיור, תחבורה, פנים, תשתיות, חינוך והשתלבות חברתית.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד