בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התבטא כנגד ערבים וכעת "מבהיר" דבריו

ראש מועצת גליל תחתון התבטא בסוף השבוע נגד כניסת ערבים לבריכות בישובי המועצה. לאחר סערה תקשורתית כתב פוסט התנצלות

  • כ"ד תמוז תשע"ו - 22:42 30/07/2016
גודל: א א א
בריכת שחיה. אילוסטרציה
בריכת שחיה. אילוסטרציה

ראש מועצת גליל תחתון מוטי דותם שהתבטא בסוף השבוע האחרון כי הוא אינו מעוניין שערבים ייכנסו לבריכות בישובים היהודים במועצה, "הבהיר" את דבריו לאחר התקפה תקשורתית.

דותן התייחס ברדיו "קול רגע" לטענות כי ערבים לא מורשים להיכנס לבריכות בישובים יהודיים בחודשי הקיץ, ואמר כי"תרבות הניקיון שלהם היא לא אותו דבר כמו של התושבים שלנו. למה זה גזעני?".

"פעם מישהו אמר לי שמנהיגים צריכים להוביל מנהיגות ולא פופולאריות ברשתות החברתיות. אני מתכוון לכל מילה. להחזיק בריכה זה הרבה מאוד כסף, ולכן אני חושב שמי שלא מהישוב ולא מהאזור צריך לשלם יותר".

בהמשך הדברים אמר דותן:"אם הם יתנהגו על פי הנורמות שלנו אין לי בעיה. אבל זה לא קורה, ולכן אני מכליל". בהמשך הוסיף: "כשיהודים ויהודיות יוכלו להרגיש בנוח בישוב ערבי, אני אשמח לקבל אותם אצלי. עד שזה לא יקרה, אני לא רוצה אותם".

כאמור, דותן "הבהיר" את דבריו בפוסט שכתב:"חבריי היקרים יהודים וערבים כאחד! אתמול במהלך שידור ברדיו נשאלתי לגבי האוכלוסיה ההומוגנית הפוקדת את בריכות השחייה ביישובי המועצה. בתשובתי התייחסתי להבדלים התרבותיים בין האוכלוסיות והתנהלותן בבריכה...לצערי ייתכן ולא הובנתי כראוי ואולי אף כשלתי בלשוני. בין אם כך ובין אם כך, אני מתנצל בפני כל מי שחש עצמו נפגע!".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד