בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"התיירות בשומרון הולכת וגדלה"

בתוך כך, בקליפורניה הוגשה הצעת חוק להחרמת חברות המחרימות את ישראל

  • ב' אדר תשע"ו - 10:30 11/02/2016
גודל: א א א
אתר תיירות בשומרון (תיירות שומרון)
אתר תיירות בשומרון (תיירות שומרון)

בגני התערוכה נערך בימים אלו יריד התיירות הבינלאומי, בו משתתפים גופי תיירות מהארץ ומעולם, ובין היתר גם תחום תיירות השומרון.

"אני מאמין מאוד בפוטנציאל התיירותי של השומרון", אמר שר התיירות יריב לוין שהיה בתערוכה. "אני יכול להגיד לכם מניסיון, אני ביקרתי הרבה פעמים בשומרון זה אולי חבל הארץ הכי יפה שתוכלו למצוא והכי מפתיע. מקום שהוא לא רק גדול מבחינת שטח אלא יש בו כל כך הרבה דברים מדהימים. גם נופים גם מקומות יפים לבקר בהם גם תעשייה יוצאת דופן, ובפרט אותם יקבי בוטיק מיוחדים ששזורים לכל אורך השומרון. ואני באמת מאמין שמי שיבוא ויבקר בשומרון לא רק שלא יתאכזב אלא יפתח לעצמו אופק חדש להרבה מאוד טיולים מהנים".

במועצה האזורית שומרון מבקשים להזכיר, כי התיירות בשומרון התפתחה והתחזקה במהלך השנה האחרונה ונפתחו מוקדי תיירות חדשים, ביניהם אתרי לינה ומסעדות. יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "אנחנו רואים חשיבות גדולה בקידום התיירות בשומרון ואכן משנה לשנה נפתחים עוד ועוד אתרי טבע וההתעניינות בתיירות בשומרון הולכת וגדלה".

בתוך כך, חבר בית הנבחרים של קליפורניה אלן טרוויס, שביקר בשנה שעברה בשומרון וכעת מבקר שוב בישראל, הודיע כי הוא מקדם הצעת חוק לפיה קליפורניה תחרים חברות המחרימות את ישראל או מוצרים מיהודה ושומרון.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד