בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התנגדות לקיום פסיבל "רב תרבותיות" בחיפה

בפנייה לשרים רגב ולוין ולראש עיריית חיפה יונה יהב, מבקשת תנועת דרך חיים למנוע את קיום פסטיבל "החג של החגים". "אל תתנו יד להפצת דתות השקר שניסו להכחיד את בני עמנו"

  • יח"צ
  • כ"ט כסלו תשע"ז - 08:25 29/12/2016
גודל: א א א
חיפה (צילום מסך מתוך ויקיפדיה) (צילום מסך מתוך ויקיפדיה)
חיפה (צילום מסך מתוך ויקיפדיה) (צילום מסך מתוך ויקיפדיה)

במכתב ששיגרו לשרת התרבות מירי רגב, שר התיירות יריב לוין ולראש עיריית חיפה יונה יהב, ביקשה תנועת דרך חיים למנוע, ולכל הפחות לא להיות שותפים בפסטיבל "החג של החגים" בחיפה. "מטרת הפסטיבל היא להציג "רב-תרבותיות" ופנים שונות של תושבי חיפה, סמל ה"דו-קיום", נכתב בפנייה של הנהלת התנועה לשרים ולראש העיר.

"אנו פונים אליכם מלב יהודי ללב יהודי: מנע את קיום הפסטיבל בו מופצות אמונותיהן של דתות זרות בחיפה, עיר ואם בישראל. כבנים לעם היהודי אשר רבים מבניו מסרו נפשם על אמונת אבותינו, אמונת ייחוד שמו של הקדוש-ברוך-הוא, אנו מבקשים ומצפים מכם לא לתת יד להפצת דתות השקר שניסו בכל דרך להכחיד את בני עמנו במהלך ההיסטוריה, אם במעשי טבח ואם בהמרת דת בני עמנו דבר שגרם לנו, כעם יהודי, לאבד הרבה מאד אחים".

עוד בנושא:
"ראינו את תוצאות הדו-קיום"

"אמת הדבר שליהדות יש מסר אוניברסלי וממילא יחס עם כל בני האדם, אך המסר היהודי לעולם הוא אמונה בה' אלוקי ישראל, כדברי הנביא צפניה: "כי אז אהפך אל עמים שפה ברורה לקרא כלם בשם ה' לעבדו שכם אחד", ולא חלילה הפצת עבודה זרה וטשטוש תורת ישראל", מדגישים ב"דרך חיים".

"יש קונה עולמו בשעה אחת" –אנו מאמינים כי בלב כל יהודי יש את הכוח לעצור ולחשוב מחדש,להפוך את הגלגל לאחור ולגלות נאמנות לה' אלוקינו ולתורתו, "ומי יודע אם לעת כזאת הגעתם למלכות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד