בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התשובה לפיגוע: "פגיעה באויב והחלת ריבונות"

בתנועת "דרך חיים" קוראים לפגיעה קשה באויב, לצד החלת ריבונות על יהודה ושומרון וביטול הסכמי אוסלו. "כל עוד השלטון אינו פועל בצורה כזו, הוא אחראי על הדם השפוך"

  • יח"צ
  • י"ט תשרי תשע"ו - 14:26 02/10/2015
גודל: א א א

"הדם היהודי שנשפך דורש נקמה - פגיעה מכאיבה ומרתיעה באויב, וכל עוד השלטון אינו פועל בצורה כזו, הוא אחראי על הדם השפוך", אומרים הבוקר בתנועת"דרך חיים" בראשות הרב יצחק גינזבורג בתגובה לפיגוע הירי בו נרצחו אמש הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד.

בתנועה קוראים לרשויות לפעול במקביל לפגיעה באויב גם להחלת הריבונות היהודית ביהודה ושומרון, ביטול הסכמי אוסלו ופירוק "הרשות הפלסטינית", וכצעד ראשון לפעול לחזרה מידית ומלאה לקבר יוסף בשכם.

"הפיגוע הלילה הוא תוצאה נוספת של המדיניות הביטחונית המגמגמת של הממשלה", אומרים בדרך חיים, "שלטון יהודי הפועל לפי תורת ישראל יודע לנהוג ביד קשה באויב. הדם היהודי שנשפך דורש נקמה - פגיעה מכאיבה ומרתיעה באויב. הכפרים הערבים באזור מתגאים בכמות המחבלים ה'שהידים' שיצאו מהם - זו אוכלוסייה מעודדת טרור ולכן ראוי שהיא תסבול מהטרור. כל עוד השלטון הקיים אינו פועל בצורה כזו, הוא אחראי על הדם השפוך", מדגישים בתנועה.

בנוסף קוראים בתנועה גם לתגובות מדיניות. "יד-קשה נגד האויב באה יחד עם הכרזת בעלות מלאה של העם היהודי על שטחי ארץ ישראל. הלקח נכתב בדם - אם אין שלטון צבאי מלא בשטח, יש פיגועים ויש הרוגים חס ושלום. יש להכריז כי הסכמי אוסלו,שהופרו אין-ספור פעמים בידי הערבים, בטלים ומבוטלים, לפרק את "הרשות הפלסטינאית" ולהחזיר את כל שטחי יהודה ושומרון לריבונות יהודית מלאה".

תנועת דרך חיים בראשות הרב גינזבורג מונה מעל 3,000 מתפקדים וחברים, ופועלת למימוש הנהגת חייו הציבוריים של עם ישראל על פי התורה.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד