בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זה העונש שהתביעה מבקשת לאלאור אזריה

  • ד' שבט תשע"ז - 21:26 31/01/2017
גודל: א א א
אלאור אזריה (הלל מאיר, tps)
אלאור אזריה (הלל מאיר, tps)

בבית הדין הצבאי בקריה בתל אביב הסתיים הערב (חמישי) שלב הטיעונים לעונש במשפטו של הלוחם אלאור אזריה שהורשע בהריגה ובהתנהגות שאינה הולמת כאשר חיסל מחבל בחברון.

התובע הצבאי נדב ויסמן ביקש בסיום הדיון משופטי בית הדין להטיל על הלוחם אזריה עונש מאסר שלא יפחת משלוש שנים בפועל ולא יעלה על חמש שנות מאסר בפועל. "לאתר התנהגותו הטובה, מצבו ומצב משפחתו, נבקש לא פחות משלוש שנים ולא יותר מחמש", אמר ויסמן. עוד ביקש ויסמן מהשופטים להוריד את אלאור אזריה לדרגת טוראי.

ויסמן טען במהלך הדיון, כי "הנאשם אמר במפורשות, שהיה חוזר על המעשה גם מחר וכי למחבל הגיע למות לאחר שניסה לפגוע בחברו".

על דוכן העדים עלה היום מח"ט כפיר אל"מ גיא חזות שניסה להסביר את הקלטת השיחה בינו לבין בני משפחת אזריה כאשר ניסה לשדלם שלא להגיש ערעור על פסק הדין ואף לשכנעם להוציא מצוות ההגנה את עו"ד יורם שפטל. "אלאור לא אויב שלי", אמר אל"מ חזות שטען כי לטעמו לא מגיע לאלאור עונש גבוה וכבד כעונש על עבירת הריגה, וזו הסיבה שנפגש עם אביו של אלאור, צ'רלי. "מיד לאחר התקרית ניסתי לעזור לאלאור אבל הוא אמר שהוא לא רוצה עזרה ממישהו מהחטיבה".

במהלך עדותו של אל"מ חזות, קם צ'רלי אזריה וצעק "לא היה ולא נברא". אמו של אזריה, אושרת, קמה ממקומה ועזבה את אולם הדיונים. "יש תמלולים", צעק צ'רלי, "תוריד את המדים, בושה לצה"ל".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד