בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זעם בבית אל: "אל תחלישו המאבק"

בעקבות מכתב שפרסם הרב אבינר בישוב, בו הוא מוחה כנגד הפגיעה בכוחות המשטרה, הביעו התושבים זעם ואמרו "כשהדם עוד רותח אתה ככה משתלח?"

  • י"ב אב תשע"ה - 19:36 28/07/2015
גודל: א א א
הרב אבינר בבית אל, היום (הלל מאיר, סוכנות תצפית)
הרב אבינר בבית אל, היום (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

תושבים בישוב בית אל זועמים על מכתב שפרסם הרב שלמה אבינר, רב הישוב בית אל א', בעקבות אירועי הבוקר (שלישי) במתחם בתי דריינוף.

"מי שמתעמת עם הצבא והמשטרה זה חטא ופשע שבעצמו מכשיל את ישוב הארץ", כתב הרב אבינר לתושבים ולפעילים שהגיעו בכדי להיאבק על ההתיישבות במקום. "מי ששולח למשימה זו נערים כולל ילדים בני 13 זו נבלה כפולה, נבלה כלפי כוחות הבטחון ונבלה כלפי אותם ילדים שאין לשער את הנזק החינוכי שנגרם להם בכך – בלי לדון בסיבוכים המשפטיים שאורבים להם".

"אין זה משנה אם אומרים להם בפירוש לעשות זאת או שמשדרים להם מסר סמוי שזו הצלת ארץ ישראל, מה שמביא שיחה בפי ילדים כסילים "שארץ ישראל היא ביהרג ואל יעבור", "ועל יהודה ושומרון תהיה מלחמה". (רבנו הרב צבי יהודה הסביר בעצמו... שזה במובן החינוכי, ומי שאינו מבין זאת מעצמו, במחילה מכבודו, לא הבין מאומה מדברי הרב צבי יהודה)".

לסיום כתב הרב אבינר "בזכות ריבוי אהבה פנימית נזכה להמשיך לבנות את ארצנו ולהבנות בה, להשיג אישורי בנייה של המועצה ושל המדינה ולבנות ישוב לפאר ולתפארת".

"עד מתי תזרה מלח על הפצעים?", כתב אחד התושבים בתגובה למכתב. "כשהדם עוד רותח אתה ככה משתלח? אפילו לא סיימו להרוס את הבתים!".

אחד התושבים אף התבטא בחריפות ואמר, כי "לא נרגעת מאז גוש קטיף שם שיתפת פעולה עם המגרשים לעיני כולם? תן כבוד לאלה שנחלמים למען הארץ! ידוע לכולם כיצד סילפת את דברי הרצי"ה בשיחות על ארץ ישראל כשההקלטה אומרת משהו אחד ובספר כתוב משהו אחר בדיוק בנושא הזה...".

"לא רוצה להאבק? אל תחליש אחרים!!".

תגובות (9) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד