בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זעם בכפר תבור: בית נמכר לערבי

סערה ברחובות כפר תבור • לטענת התושבים, בית ראשון בכפר נמכר לערבי מהכפר שיבלי הסמוך. בעל הבית מכחיש. "לא עזבתי את נצרת עלית כדי לגלות שגם בכפר תבור נכנסים ערבים", אמר אחד השכנים

  • אברהם שפירא
  • י"א חשון תשע"ד - 16:13 15/10/2013
גודל: א א א
כפר תבור (Dr. Avishai Teicher Pikiwiki Israel)  (Dr. Avishai Teicher Pikiwiki Israel)
כפר תבור (Dr. Avishai Teicher Pikiwiki Israel) (Dr. Avishai Teicher Pikiwiki Israel)

תושבי כפר תבור זועמים: בית ראשון בכפר נמכר לערבי.

עיתון 'עובדה' מדווח כי בכפר תבור שבצפון התעוררה סערה לאחר שבית ראשון בישוב נמכר לערבי. על פי הדיווח, הבית נמכר לערבי איש עסקים מכפר שיבלי הסמוך. כאשר נודע הדבר לתושבים הם פנו בזעם לבעל הבית, המתגורר בהרצליה, והתלוננו בפניו על הצעד שנקט, אולם הוא הכחיש כי מכר את הבית לערבי. בשלב מסוים הוא טען כי השכיר את הבית מדי פעם ולאחרונה טען כי מכר את הבית, אך לא לערבי.

אחת השכנות סיפרה כי הרוכש הערבי עומד להיכנס בעוד כשלושה חודשים לבית וכי הוא גרוש. שכן נוסף שגר בעבר בנצרת עילית אמר, כי הוא עזב את נצרת עלית מכיוון שהיא עיר מעורבת ופתאום הוא מגלה שגם לכפר תבור נכנסים ערבים. התושבים טענו כי גם בנצרת עילית התחילו הערבים להיכנס כך שבתחילה הם קונים בתים ברחובות שבפאתי העיר, ולאט לאט חודרים למרכז, וכי התושב הראשון שיעשה את זה, יגרום לעוד אנשים למכור את בתיהם לערבים יותר בקלות.

בעיתון דווח כי בעבר הושכרה דירה בכפר תבור למשפחה ערבית אך לאחר שהשכנים הציקו להם והטרידו אותם, הם עזבו.

יש לציין כי בערב יום כיפור תשס"ח, דרסו שני ערבים מהכפר שיבלי למוות, את הילדה טל זינו הי"ד בכפר תבור. השניים התפרעו עם טרקטורון ודרסו את טל כשרכבה על אופניה. הם ניסו להימלט אך התנגשו בעמוד תאורה. על הערבי הנהג, אסעד שיבלי, נגזרו 9 שנות מאסר בלבד, ועל הערבי שישב מאחוריו אשר הואשם בהפקרה נגזרו שנתיים בכלא בלבד.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד