בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חברת תעופה החרימה מוצר מיו"ש והוחרמה

יהודים רבים קראו לחרם על החברה הבלגית שהחרימה מוצר המיוצר בשומרון

  • כ"א אב תשע"ו - 09:16 25/08/2016
גודל: א א א

ביקורת רחבה הושמעה כנגד חברת התעופה הבלגית 'בריסל איירליינס' לאחר שהחליטה להחרים את קינוח חלווה של חברת אחווה, המיוצרת במפעל התעיישה ברקן בשומרון.

יהודים רבים קראו ברשתות החברתיות להחרים את החברה ואחדים אף ביטלו את כרטיסי הטיסה שרכשו מהחברה. "נכנעתם לגזענות ואפליה", כתבו.

"התכוונתי לטוס לסן פרנסיסקו עם 'בריסל איירליינס' בעוד כמה שבועות, עד ששמעתי שהם הורידו מוצר ישראלי בגלל כמה לקוחות שהחליטו להתלונן על זה", כתב דניאל כץ מהולנד. "משנה כמה כסף יותר זה יעלה לי, אני הולך לבטל הכרטיסים שלי ולקנות חדשים. לא אטוס בחברה גזענית ומפלה".

שר התיירות יריב לוין אמר, כי מדובר ב"מהלך פסול המציב על זנב מטוסי החברה דגל שחור של חרפה. לחברה כזו אין מקום בשמיה של מדינת ישראל וראוי כי שמה יימחק מלוח הטיסות בנתב"ג".

חברת בריסל איירליינס מסרה הבוקר לynet בתגובה: "החברה מציעה לנוסעים בטיסות שלה ארוחה צמחונית, הכוללת קינוח. בקו תל אביב-בריסל, חברת הקייטרינג המקומית הגישה בטעות קינוח בשם 'חלווה וניל', אשר לא תאם את אשר הזמנו ממנה. נוסע הפנה את תשומת לבנו שהקינוח המדובר הוא מוצר השנוי במחלוקת. כחברת תעופה המשרתת ציבור בינלאומי של אנשים בעל רקע ותרבות שונים, באחריותנו להציע מוצרים שיעריכו כולם, ולכן החלטנו להחליף את הקינוח".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד