בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חייל שכתב פוסט כנגד נעמן - יישפט

"אראה לכם כמה רחוק יילך אדם כדי לדאוג לדרגות שלו ולאיזה שפל התביעה תרד כדי להכניס חייל לכלא" כתב ד' בפייסבוק

  • כ' סיון תשע"ו - 12:20 26/06/2016
גודל: א א א
אלאור אזריה בבית הדין הצבאי (הלל מאיר TPS)
אלאור אזריה בבית הדין הצבאי (הלל מאיר TPS)

בסוף השבוע האחרון פרסם חייל בגדוד נחשון את דבריו על פיגוע הדקירה שנגמר בירי שביצע אלאור אזריה ממבטו שלו, תוך שהוא מטיח בתום נעמן, מפקדו של אזריה שהעיד כנגדו בדיון הקודם, כי הוא משקר. בעקבות הפוסט שהורד לאחר מספר שעות מדף הפיסבוק שלו, מתכוונים בצה"ל לשפוט את החייל בגין העלבת קצין.

"אתאר את העדות של המ"פ דרך העיניים שלי, ואראה לכם כמה רחוק יילך אדם כדי לדאוג לדרגות שלו — ולאיזה שפל התביעה תרד כדי להכניס חייל לכלא" כתב החייל שנכח בזירת האירוע.

"'לא הבנת מה קרה' — עמדת 3-2 מטרים מהמחבל, אלאור עמד מולך, מצהיר שהוא עומד לירות, דורך את הנשק, עומד, מכוון, ושוב, המ"מ שלי מושך אותך לאחור כדי שלא תיפגע, אבל לא הבנת שהוא נורה. מעניין" כתב החייל. בהמשך עובר החייל על טענותיו של המ"פ ופריך אותם אחת לאחת.

"אני ועוד חייל חבשנו את החייל שנפצע, המ"מ שלי (שאמור לשמש לך דוגמה והתנהג כקצין לעומתך) התקרב למחבלים והעיף מהם את הסכינים, אחר כך אני ועוד חייל רצים לבד אל מול אספסוף ערבי לפזר את ההתקהלות בשטח הפלסטיני — ואז יש לך את עזות המצח להגיע ולטעון שלא נשקפה מהמחבל סכנה כי הוא רק גילגל את עיניו. אז בוא אני אספר לך סוד שכנראה לא ידעת כי לקח לך כל כך הרבה זמן להגיע: בהתחלה הוא לא רק גילגל עיניים, הוא גם זז קצת יותר מתנועות ראש, מה גם שבבירור בסרטון אלאור לא היה סמוך אליך כשעמדת ליד המחבל — אין לי שמץ איך אמר לך שהוא חייב למות".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לערוץ 7: "מהחייל ד' נגבתה עדות במהלך החקירה. מדובר בחייל שלא ראה את הירי שביצע אלאור אזריה משום ששהה במשימה אחרת. מפני שמדובר במשפט מתנהל לא נרחיב לגופם של דברים".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד