בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ח"כ סמוטריץ': "די לסתימת הפיות"

ח"כ סמוטריץ' מביע התנגדות לאירועי אלימות, אך יחד עם זאת ממשיך להתנגד לאירועי תועבה

  • י"ז אב תשע"ה - 12:07 02/08/2015
גודל: א א א
בצלאל סמוטריץ (מטה חומש תחילה)
בצלאל סמוטריץ (מטה חומש תחילה)

חבר הכנסת בצאלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו, בתגובה למה שכינה "הסתה פרועה כנגד הימין" שהחלה בעקבות הדקירות שהתחרשו באירוע התועבה בירושלים ביום חמישי האחרון.

"אתמול פורסם שידידי היקר מאוד, שר החינוך נפתלי בנט, היה בדרכו לעצרת התמיכה שקיימו הלהט"בים וקיבל הודעה מהמארגנים שהוא לא רצוי שם. מזל שהמארגנים הצילו את השר בנט מעצמו", כתב ח"כ סמוטריץ'.

"אין לנו מה לחפש בעצרת שכל כולה הסתה וסתימת פיות - הסתה נגד כל הימין, הסתה נגד כל מי שלא מוכן ליישר קו עם השמאל הקיצוני, הסתה נגד כל המתיישבים ביהודה ושומרון, הסתה נגד כל מי שמעז להמשיך ולהזכיר שנכון לעכשיו הערבים הם אויב שנלחם בנו בלמעלה ממאה שנות ציונות על הזכות להקים כאן בארץ ישראל בית לאומי לעם היהודי, הסתה נגד כל מי שמעז לא להסכים עם 'הקהילה הגאה', הסתה נגד כל מי שמעז לדגול בערכי המשפחה המסורתית ולהתנגד להכרה בזוגות חד מיניים".

"אין לנו מה לחפש בעצרת שכל כולה עידוד ומתן לגיטימציה למה שמפלגה דתית לא יכולה לתת לו לגיטימציה, למה שהוא מנוגד לתורה ולערכים היהודיים. אין לנו מה לחפש בעצרת שכל כולה ניסיון לסתום את הפה למי שחושב אחרת ולהאשים אותו במעשים של מטורפים שאין לו שום קשר אליהם. צריך לומר את האמת, לא היה בעצרת שנערכה אתמול שום דבר נגד אלימות. נהפוך הוא - היה בה ליבוי אלים ויצרי של אלימות נגד כל מי שחושב אחרת".

"בצד שמתנגד לקהילה הלהט"בית יש מטורף אחד שזוכה לגינוי מקיר לקיר, בצד הלהט"בי יש קהילה שלמה שתוקפת, מקללת, מכפישה, מנאצת ומאיימת על כל מי שחושב אחרת וזוכה לתמיכה ולגיבוי מקיר לקיר. מספיק להציץ בקיר הפייסבוק שלי בימים האחרונים כדי להבין את זה..."

"מה שקורה כאן מאז סוף השבוע זה ציד מכשפות הזוי ולא דמוקרטי של כל מי שמסרב ליישר קו עם התקינות הפוליטית של השמאל הקיצוני 'הנאור'".

"חברים, אם יש משהו שמייצר אלימות זה הניסיון לסתום פיות".

"אם יש משהו שמייצר אלימות זו המשוואה ההזויה בין הצגת עמדות, נחרצות ככל שיהיו, לבין אלימות מטורפת ורצחנית של אנשים מטורפים".

"לפי ההיגיון של זהבה גלאון, שמעון פרס, ולמרבה הצער גם בנימין נתניהו ("נילחם בכל ביטוי של הומפוביה") ורובי רבלין הערב - לדבר ולרצוח זה אותו דבר, להתנגד לנישואין חד מיניים ולדקור צועדים - זה אותו דבר, לחשוב שהערבים הם אויב שכעם צריך להילחם בו, ולשרוף משפחה תמימה שנמה את שנתה בביתה - זה אותו דבר".

"רבים וחכמים ממני כבר אמרו שכשהכל אסור הכל מותר. מי שיאסור על אנשים לחשוב ולהביע את דעתם, מי שינסה להלך עליהם אימים ולעצור אותם כי העזו לדבוק בעמדותיהם האידיאולגיות ידחק אותם לפינה ויגרום להם לעשות מעשה".

"אז הנה אני אומר את זה שוב ללא מורא - אני מתנגד נחרצות לאלימות, ומבטיח להמשיך להתנגד לא פחות בנחרצות גם להכרה בזוגות חד מיניים במדינה היהודית. אני מבטיח להילחם באלימות, ולא פחות מכך בניסיון לקעקע את ערכי המשפחה היהודית המסורתית".

"אני מתנגד נחרצות לרצח הנורא שבוצע (אולי) על ידי יהודים בכפר דומא ואמשיך להתנגד לא פחות בנחרצות להקמת מדינת טרור פלשתינית ביהודה ושומרון ולטשטוש המאבק המתנהל בין היהודים לערבים על הזכות בארץ ישראל".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד