בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חמאס: "מה עלה בגורלם של שאול וגולדין?"

בישראל מסרבים להפעיל סנקציות כנגד הארגון המחזיק בגופות חללי צה"ל

  • ט"ו תמוז תשע"ו - 09:57 21/07/2016
גודל: א א א

בעוד בישראל מסרבים להפעיל סנקציות כנגד ארגון הטרור חמאס, בשל החזקת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, יחד עם אברהם מנגיסטו בשבי, בחמאס ממשיכים לנהל לוחמה פסיכולוגית מול ישראל.

בחמאס מסרבים עד כה למסור מידע על מצבם של חללי צה"ל המוחזקים בידם מאז מבצע צוק איתן ברצועת עזה, ובראיון שנתן אבו אל-עטאר, מפקד גדודי אל קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, לרשת אל-ג'זירה, אמר כי " להיכן הלך שאול אורון אם לא נמצאו שרידיו, דמו, כלי הנשק שלו או כל זכר ממנו? האם למטען שפוצץ את הנגמ"ש היה כוח הרס שגרם לחייל להתאדות עד כדי שלא נותר ממנו זכר? אם כך הדבר מדוע הוא היחיד שהתאדה מבין חבריו?".

עוד הוסיף אל-עטארי ואמר "השימוש בנוהל חניבל בנוגע לקצין הדר גולדין, סיבך את המצב בנוגע לגורלו של הקצין, ושרידיו אבדו לחלוטין. האויב התקשה לדעת אם הוא בין החיים או בין המתים. לכן, הוא מצא עצמו נאלץ לשקר למשפחת החייל ואמר לה שהוא בין המתים".

חודשים ארוכים שמשפחות נגוסה, גולדין ושאול מפגינים ודורשים מהממשלה להפעיל סנקציות שונות כנגד חמאס, בין היתר שלילת הטבות ממחבלים הכלואים בישראל, מניעת ביקורי משפחות עם מחבלים הכלואים, הפסקת העברת סחורות לרצועת עזה ועוד. אולם בישראל עד כה מתעלמים מהדרישות.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד