בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חשש: בעקבות החלטת בג"ץ – הפשיעה תגדל

מתקן חולות צמצם ב-40% את הפשיעה באזור. לאחר שבג"ץ הורה לפרקו, בשכונות דרום תל אביב גובר החשש ובמשטרה נערכים בכוחות מתוגברים

  • כ"ח אלול תשע"ד - 17:17 23/09/2014
גודל: א א א
מתקן חולות
מתקן חולות

תשעה שופטי בג"ץ פסלו אתמול (שני) את חוק ההסתננות, דבר שעורר זעם מקשת רחבה של אישי ציבור, ובעיקר מרחובות דרום תל אביב, שם סובלים מידי יום מפשיעת המסתננים. מנתונים המתפרסמים היום, עולה כי אכן יש לתושבי דרום תל אביב ממה לחשוש.

שופטי בג"ץ פסקו אתמול כי על מתקן חולות בנגב להסגר תוך שלושה חודשים, ושכונות דרום תל אביב חוששים כי המסתננים יציפו את העיר בקרוב. מאז הוקם המתקן, נרשמה ירידה חדה ברמת הפשיעה באזור דרום תל אביב. "אנחנו מדברים על 20% ירידה בפשיעה החמורה הקשה ועד 40% ירידה באירועי פשיעה אחרים", אמר גורם בכיר במשטרת תל אביב, כפי שפורסם בוואלה חדשות.

עוד נאמר, כי ככל שהתקרב מועד הכרעת בג"ץ בנושא, נרשמה ירידה במספר האפריקאים שביקשו לעזוב את ישראל מרצונם. דבר המעיד על התקוות אותם תלו המסתננים בשופטי בג"ץ, והללו לא אכזבו.

ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז תל אביב אמר, כי המשימה הקשה שעומדת בפתחם של שוטרי המחוז, היא לנסות להוכיח לתושבי דרום תל אביב, כי מדינת ישראל לא הפקירה את חייהם. כזכור, מרגע פרוסם הפסק בנוגע לחוק ההסתננות, אמרו בדרום תל אביב כי התקווה האחרונה שהייתה בקרבם, נגוזה.

עוד הוסיף ניצב המחוז ואמר, כי המשטרה תאלץ להגביר כעת את הסיורים ברחובות וכן להתמודד מול הפגנות התושבים המתוסכלים לנוכח פסקת בג"ץ.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד