בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חתונת ההתבוללות: מחמוד סוחר סמים

מחמוד מנסור, הערבי שהתחתן עם מורל ב"חתונת ההתבוללות" לפני כחודשיים, חשוד כעת בסחר בסמים. אחרי תקופת המאסר הקודמת אותה ריצה, צפוי כעת הערבי להאסר בשנית. "בלון הדו קיום המזויף התפוצץ"

  • אברהם שפירא
  • ג' חשון תשע"ה - 12:32 27/10/2014
גודל: א א א
ההזמנה לחתונת ההתבוללות
ההזמנה לחתונת ההתבוללות

חודשיים לאחר חתונתם של מורל ומחמוד מנסור מיפו, חתונת ההתבוללות שעוררה סערה רחבה, יעבור מחמוד להתגורר זמן מה הרחק מזוגתו היהודיה. בבית הסהר.

בליל שבת האחרון נתפס מנסור ביפו לאחר שהשליך שקית המכילה 20 גרמים של סמים מסוג קוקאין מאופנוע עליו רכב, זאת לעיני שוטרים שניהלו אחריו מרדף. על גופו נתפסו 10 גרמים נוספים.בקרוב צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום, ולאחר שבעבר ריצה 40 חודשי מאסר על סחר בסמים, צפוי כעת מנסור להאסר שוב. הפעם, ככל הנראה, יממש בית המשפט את שנת מאסר-על תנאי שהובטחה לו טרם שחררו.

"כפי שהערכנו", אומר היום בנצי גופשטיין, מנכל ארגון להב"ה שעורר את המחאות סביב חתונת ההתבוללות, "בלון הדו קיום המזוייף של מחמוד ומורל התפוץ כצפוי. הזהרנו כי אין עתיד להנישואים כאלו. אנו בארגון להב"ה קוראים למורל לשוב לעם היהודי ואנחנו נסייע לה. אני תקווה שבנות אחרות ילמדו לקח ויבינו שבנות ישראל רק לעם ישראל".

בחודש אב האחרון עלתה לכותרות חתונתם של השניים, זאת לאחר שאבי הכלה סרב להשתתף בחתונתם ואף הפיץ סרטון בו הוא קורא לה לשוב הביתה, לעם היהודי. בהפגנה שנערכה מחוץ לאולם החתונה השתתפו כ-500 מפגינים.

אתמול פורסםבקול היהודי על הזעם והסערה שחוללו זוג מתבולל באור יהודה.השניים עברו להתגורר בשכונת רמת פנקס בעיר והתושבים במקום פתחו בגל מחאות במטרה לגרום להם לעזוב את השכונה היהודית.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד