בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

טובה הארץ מאד מאד

רבבות טיילו ונהנו משלל אטרקציות ברחבי הארץ כולה

  • י"ט ניסן תשע"ו - 20:14 27/04/2016
גודל: א א א
עיינות כרמים, השבוע (מתנאל רחמים)
עיינות כרמים, השבוע (מתנאל רחמים)

אתרי התיירות, בהם מוזיאונים, פארקים, מעיינות ועוד, היו במהלך ימי חול המועד הומי אדם.

עשרות אלפי מתפללים נכחו באזור רחבת הכותל המערבי של הר הבית ביום שני של חול המועד פסח, והשתתפו בברכת הכהנים, כאשר על הדוכן עמדו מאות כהנים. מאות רבות של יהודים עלו להר הבית, חלקם התפללו במקום הקדוש. עשרות ערבים התפרעו במהלך הביקורים וכ-30 מבקרים יהודים עוכבו לחקירה בטענה שהפרו את כללי ההתנהגות במקום.

עשרות אלפים ברחבת הכותל המערבי של הר הבית (דוברות המשטרה)

עשרות אלפים חוגגים בחברון (הישוב היהודי בחברון)

באירוע ענק ברחבת מערת המכפלה בחברון, השתתפו עשרות אלפים שחגגו את פתיחת שנת היובל למלחמת ששת הימים ולשחרור לב הארץ. המשתתפים הקשיבו לנאומים ונהנו מהופעות של עוזיה צדוק, ביני לנדאו, איציק דדיה, חיים ישראל, מקהלת פרחי ירושלים ועוד. כמו כן, מאות נכנסו להתפלל בציונו של עתניאל בן קנז בחברון. מתחילת השנה זוהי הפעם השנייה בלבד בה מבקרים במקום יהודים, באישור ובאבטחת צה"ל.

פארק תיירות חדש בבנימין, עיינות כרמים (מתנאל רחמים)

המועצה האזורית מטה בנימין פתחה בחול המועד פסח לציבור הרחב את 'עיינות הכרמים', ברכות מים ומדשאות סמוך להר הכוכב בישוב כוכב השחר. ביום שלישי בערב נערכה במקום הופעה של הזמר ביני לנדאו. מטיילים רבים פקדו את המקום במהלך החג.

אטרקציות בחול המועד (יהודה פרל)

מטיילים ונהנים (יהודה פרל)

גם למרכז להנצחת מורשת גוש קטיף בניצן הגיעו מבקרים רבים, אשר בנו בלוגו את בתי יישובי גוש קטיף, וכן נחשפו לראשונה לשחזור הפסיפס העתיק שנתגלה על רצפת בית הכנסת העתיק בעיר עזה.

בונים את גוש קטיף בלוגו

לציון 40 שנות התיישבות בשומרון, הגיעו כ-4,000 מטיילים לתחנת הרכבת הישנה בסבסטיה, ונהנו משלל אטרקציות, ביניהן, פעילות לילדים, הצצה ראשונה ומיוחדת לפרטים מתולדות ההתיישבות המתחדשת בשומרון ועוד.

40 שנה להתיישבות המתחדשת בשומרון, סבסטיה (מאיר ברכיה)

אטרקציות בשומרון (מאיר ברכיה)

אלפים ביקרו באתרי התיירות השונים בגוש עציון, וכ-150 השתתפו בטיול לזכרו של אליאב גלמן הי"ד, שנפל בפיגוע באזור בתקופה האחרונה. כמו כן, רבים נהנו משלל מעיינות באזור בנימין, שומרון והר חברון, לצד אתרי תיירות רבים נוספים בשילה, ירושלים, רמת הגולן, הגליל, הבקעה ועוד.

מטיילים רבים גדשו את גוש עציון, גוש עציון השבוע (TPS)

מטיילים בעמק בית שאן (אהוד אמיתון, TPS)

אתרי התיירות התמלאו (TPS)

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד