בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

יום העצמאות: מאות ערבים מפגינים באילניה

עשרות אלפי ערבים מפגינים ברחבי הגליל התחתון נגד יום העצמאות. "הם מנופפים בדגלי פלסטין. המשטרה אמרה שהיא לא יכולה לעשות כלום"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ד' אייר תשע"ה - 15:30 23/04/2015
גודל: א א א
ערבים מפגינים באילנייה שבגליל התחתון
ערבים מפגינים באילנייה שבגליל התחתון

כבכל שנה, גם ביום העצמאות הזה (חמישי), הגיעו מאות ערבים למעיין באלנייה שבגליל התחתון. "הגיעו כ-300 מערביי האזור, בעיקר מכואכב וטורעאן, כשהם קוראים קריאות גנאי וצועדים בתהלוכה עם דגלי פלסטין", אומר בשיחה עם הקול היהודי פז עפרוני, פעיל נגד ההשתלטות הערבית במקום.

"הם ניסו לקרוע דגל ישראל גדול שמונף שם כל השנה, אבל תושב מבוגר שהגיע למקום מנע בעדם. רק אחרי שאנחנו הגענו וגם המשטרה, אז כל הערבים הלכו משם".

ערבים באילניה, היום

"המשטרה נתנה אישור לעשרות אלפי ערבים להפגין היום נגד יום העצמאות בגליל התחתון", מספר עפרוני ומבקש להזכיר את ההפגנה שלא אושרה לארגון להב"ה מול הדלקת המשואה בידי לוסי אהריש, עיתונאית ערבייה.

עפרוני מדגיש, כי לא רק ביום העצמאות מנסים ערביי האזור להשתלט על המקום. "מידי פעם ערבים מגיעים לכאן ועושים כאן בלאגן. לפני כחצי שנה בערך ראינו במעיין כתובות דאעש שהם ציירו. הגשנו תלונה במשטרה אבל עד היום הם לא עושים עם זה כלום. תמיד כשמתלוננים על התהלוכות הללו של הערבים, המשטרה אומרת שאין להם מה לעשות".

אילניה, היום

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד