בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"יוצאים לשליחות להרחיב את הפעילות"

הצו המנהלי המיוחד שהוצא כנגד מאיר אטינגר לא מרתיע אותו מלפעול, ובחיוך גדול הוא מבטיח להרחיב את הפעילות. "הם לא זכו להתקרב לה' והם מבולבלים. עלינו מוטל לכונן את מלכות ישראל"

  • י"ד אדר תשע"ה - 07:30 05/03/2015
גודל: א א א
מאיר אטינגר. ארכיון (יהודה פרל)
מאיר אטינגר. ארכיון (יהודה פרל)

לאחר ששני אלופים בצה"ל חתמו כנגדו על צו גירוש והגבלה מנהליים, מביע מאיר אטינגר רחמים על האחראים לצו ומצהיר "אנחנו יוצאים לשליחות חדשה כדי להרחיב את הפעילות לכל הארץ".

"את הצו הזה לא הביאו לי בגלל שאני חשוד בשוד בנקים או ברצח, אלא על זה שכולנו רוצים לראות פה מלכות ישראל כמה שיותר מהר" אמר אטינגר בשיחה עם הקול היהודי. "אנחנו לא מכירים בסמכות של השלטון, ששולט היום בארץ ישראל, לקבוע לנו מה לעשות ואיך לעשות. ארץ ישראל הייתה של הגויים וה' נתן אותה לעם ישראל בשביל שיעשו לו דירה בתחתונים. ושלטון שלא מקיים את המטרה שלשמה הוא קיבל את הארץ הוא שלטון זר".

שלשום קיבל אטינגר (23) תושב השומרון, צווי הגבלה וצמצום מנהליים, ללא משפט, המורים עליו שלא להכנס לתחומי איו"ש וירושלים ולשהות במצער בית לילי משעה לאחר השקיעה. כמו כן, נאסר על אטינגר ליצור קשר עם שישה מחבריו. עוד הוסיפו האלופים, ניצן אלון ואייל איזנברג, והורו לו להתייצב בתחנת המשטרה הסמוכה לביתו פעם בשבוע.

"אולי מלפני הצמצום". צו הצמצום כנגד אטינגר (הקול היהודי)

"אנחנו לא צריכים להתייחס בכלל לרדיפות ולהגבלות שהם נותנים עלינו. הטענה היא לא עליהם, הם בסך הכל עושים את התפקיד שלהם, והם תועים ומבולבלים ולא זכו להתקרב לה' יתברך. אנחנו צריכים לדעת שכל זה לא פותר אותנו מהחובה שלנו, אלו שזכו להתקרב לה' ולדעת לשם מה אנחנו יושבים כאן בארץ. עלינו לפעול בכל הכוח ולשנות את המצב. ולעשות ככל אשר ביכולתנו לכינון מלכות ישראל".

"כשרואים שאלופי הפיקוד נותנים צו כזה", ממשיך אטינגר, "זה רק צריך לעורר את כולם להבין במי ובמה הם נלחמים ולהבדיל בין מה שאנחנו רוצים לבין מה שהם רוצים. אנחנו בעזרת ה' יוצאים לשליחות חדשה מחוץ לירושלים וליהודה ושומרון, להרחיב את הפעילות בכל רחבי הארץ. כידוע צו הרחקה בגימטרייה שווה 'אור אין סוף' ואולי 'צו צמצום' הוא עוד מלפני הצמצום", מסיים אטינגר בחיוך.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד