בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

יחידות הרפואה הצה"ליות יסייעו למד"א ביו"ש

השבוע, קבלו יחידות הרפואה מכשירי מירס של מד"א בהם יתעדכנו על אירועי חירום

  • יח"צ
  • כ"ה שבט תשע"ו - 10:19 04/02/2016
גודל: א א א

בטקס שנערך השבוע בתחנת מד"א באריאל, הצטרפו יחידות הרפואה של צה"ל באוגדת איו״ש למערך הזנקת הכוננים באמצעות מכשירי המירס וכך ניתן יהיה להזניקם לאירועים המתרחשים בסמוך למקום המצאם - וזאת עד להגעת כוחות מד״א לשטח ויהוו כמכפיל כוח רפואי לפריסת מד"א באזורי יו"ש.

בטקס אליו הגיעו הרופאים של יחידות צה"ל באיו"ש, בראשות קצין הרפואה של האוגדה סא״ל ד"ר עדי לייבה, העניק מנהל מרחב ירקון במד"א דורי חיים, מכשירי מירס ליחידות הרפואה באוגדה. המכשירים יאפשרו ליחידות הרפואה להיות מחוברים לרשת המירס והחירום של מד״א ולסייע בהצלת חיים עד להגעת כוחות מד״א.

מנהל מרחב ירקון במד"א דורי חיים אמר: "שיתופי הפעולה של מד"א עם גורמי הרפואה של צה"ל בשטח נעשים לאורך כל השנה ומצילים חיים באירועי שגרה וחירום. היום, שיתוף הפעולה מתהדק כשלראשונה כוחות הרפואה באיו"ש צוידו במכשירי מירס של מד"א המאפשרים להם לקבל מידע מידי על מצבי חירום רפואיים דחופים של אזרחים וחיילים כאחד. כוחות הרפואה של צה"ל הפרושים בשטח יוכלו לסייע לכוחות מד"א לתת את המענה הראשוני עד הגעת הצוותים למקום".

סגן אלוף ד"ר עדי לייבה, רופא צבאי, אמר: "העבודה מול מד"א מרחב ירקון בכלל ומנהל המרחב בפרט היא יוצאת מן הכלל. נועם ההליכות של דורי משדר לכל הארגון ומדובר בשיתוף פעולה עם הרבה אהבה והרבה רצון להציל חיים. אנחנו יוצאים היום לדרך בפרויקט מדהים של המירסים. מעתה והלאה כל חטיבה תצויד במכשירי מירס של מד"א. כל אחד מאזין לכוננים במרחבו ואני בטוח שזה יסייע לנו רבות בהצלת החיים בגזרה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד