בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

יישובים חדשים לבדואים יוקמו בנגב

כך הודיעו השרים ליברמן, אריאל וגמליאל שסיירו היום באזור. ליברמן ניצל את ההזדמנות והתייחס למשפטו של אלאור אזריה: "לוחמים לא יכולים לצאת למשימה עם עורך דין צמוד"

  • כ"ה אב תשע"ו - 19:00 29/08/2016
גודל: א א א
(דוד מיכאל כהן TPS)
(דוד מיכאל כהן TPS)

יישוב חדש עבור בדואים יוקם בנגב סמוך לשגב שלום, כך הודיעו היום השרים אריאל, ליברמן וגמליאל בסיור שערכו בכפרים הבדואים בנגב.

"אחרי 15 שנה אישרנו את היישוב הראשון פה באזור ואנחנו נמשיך ונאשר עוד יישובים", אמר שר החקלאות אורי אריאל.

השר אריאל שיבח את רשות הבדואים ואמר כי הקמת היישובים הבדואים נועדה בראש ובראשונה למנוע בנייה בלתי חוקית של בדואים בנגב.

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

השר ליברמן אמר: "אמרתי שאנחנו מסיירים כאן היום, שלושה שרים, בפזורה הבדואית כחלק מהמאמץ לפעול להסדרת ההתיישבות ולשילובם של הבדואים בחברה הישראלית".

ליברמן התייחס במהלך הביקור גם למשפטו של החייל אלאור אזריה. "כדאי שהתקשורת הישראלית תזכור שבמדינת ישראל, כמו בכל מדינה דמוקרטית, מי שמרשיע זה אך ורק בית המשפט ובמקרה הזה בית הדין", אמר ליברמן והוסיף: "כל עוד בן אדם לא הורשע הוא זכאי וזה כולל את אלאור אזריה וכולל את אותו חייל מנצח יהודה".

ליברמן בנגב, היום (דוד מיכאל כהן TPS)

ליברמן הוסיף עוד: "הדבר השני, כדאי לזכור שאנשים שנלחמים בטרור יום יום, שנלחמים במחבלים, הם לא יכולים לצאת למשימה עם עורך דין צמוד ולכן לפעמים השיקול נכון ולפעמים לא אבל אסור להביא למצב שבו חייל צריך לבקש עורך דין לפני שהוא יוצא למשימה. הייתי מצפה מהתקשורת הישראלית לעשות מאמץ ולחזק את ההרתעה ישראלית מול האויבים ולא להרתיע את החיילים הישראלים במאבק מול המחבלים ומול הטרור. אני רוצה תקשורת חופשית, לא תקשורת שמרתיעה את חיילי צה"ל".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד