בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כוננות שיא: כוחות משטרה באזור עמונה

שבת מרוממת בישוב עמונה, בהשתתפות אלפי פעילים. כוחות גדולים נערכו, תוך כדי חילול השבת, לחסום צירים המובילים לעמונה. המתיישבים והפעילים בכוננות שיא

  • מערכת הקול-היהודי
  • י"ז כסלו תשע"ז - 18:52 17/12/2016
גודל: א א א
מתיישבים בעמונה (הלל מאיר, tps)
מתיישבים בעמונה (הלל מאיר, tps)

כוחות משטרה גדולים הגיעו ביום שישי, וגם תוך כדי חילול השבת, לבנימין והם נערכים בשעה זו לסגירת הכבישים באזור בכדי למנוע מפעילים להגיע לישוב עמונה.

על פי אינדיקציות נוספות, את פעולת גירוש תושבי עמונה יכלו כוחות המשטרה ומג"ב לבצע כבר בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון.

כמו כן, כוחות גדולים מאוד של משטרה, צה"ל ומג"ב הגיעו לצומת הישוב גבעת אסף וכן להתארגנות באוהלים שהוכנו מראש באזור אוגדת יו"ש ליד בית אל. כוחות נוספים התקבצו סמוך לישוב עפרה.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

עוד דווח, כי לוחמים מחטיבת גבעתי הוקפצו בצהרי היום, תוך כדי חילול שבת, להיערך לחסימות כביש 60 סמוך לישוב גבעת אסף בבנימין. בעיצומה של השבת, הגיעו למקום מספר אוטובוסים ורכבים צבאיים.

סעודה שלישית בעמונה. צולם במוצאי השבת (הלל מאיר, tps

שבת מרוממת נרשמה היום בישוב עמונה. אלפי פעילים, הכוללים רווקים ומשפחות ממקומות שונים ברחבי הארץ, שבתו עם התושבים המתכוננים למאבק על ביתם. בשיחה עם הקול היהודי, סיפר אחד הנוכחים במקום על אווירה מרוממת. "המשפחות נמצאות באווירה שמחה של בטחון בהחלטה האמיצה שקיבלו ולא חסל וחלילה בעצבות לקראת הרס ביתם".

פעילים בעמונה. צולם ביום שישי (קובי ריכטר, tps)

במהלך השבת נערכו שיעורי תורה ושיחות מפי אביחי בוארון יו"ר מטה המאבק בישוב, הרב גדי בן זימרה, הרב פרנק רב הישוב ועוד. כמו כן, הפעילים ערכו דיונים ארוכים על דרכי הפעילות והמאבק על הישוב.

ביום שישי, הוחלפו חיילי נצח יהודה, מגדוד הנחל החרדי, שאבטחו את אזור יישובי מערב בנימין, בחיילים טירוניים מגדוד 50 של הנחל, הנמצאים כיום בשלבי אימון.

(קובי ריכטר, tps)

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד