בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"כשמעודדים התבוללות – התוצאה היא חוסר בטחון"

בראיון וידאו לקול היהודי, מסביר מחבר הספר תורת המלך הרב יצחק שפירא, מה לדעתו מוביל לפיגועים הקשים. "התורה אומרת שעשיו שונא ליעקב"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ל' תשרי תשע"ו - 14:55 13/10/2015
גודל: א א א
זירת פיגוע, השבוע (הלל מאיר TPS)
זירת פיגוע, השבוע (הלל מאיר TPS)

את הפיגועים היום (שלישי) בירושלים וברעננה, ביצעו ערבים אשר בהם נתנו יהודים רבים אמון מלא. כך למשל המחבל שרצח את הרב ישעיהו קרישנבסקי הי"ד ופצע שניים נוספים בפיגוע דריסה ברחוב מלכי ישראל בירושלים, הועסק כטכנאי של חברת בזק.

ברעננה, קבלן שיפוצים ערבי בבית לווינשטין ביצע את אחד מפיגועי הדקירה והמחבלת שניסתה לדקור מאבטח בעפולה בסוף השבוע האחרון, הועסקה במשך מספר חודשים כמורה בבית ספר בקיבוץ יפעת שעמק יזרעאל.

עובד ערבי מבזק רצח יהודי ופצע שניים, היום (הלל מאיר TPS)

בראיון וידאו לקול היהודי, מסביר הרב יצחק שפירא, מחבר הספר תורת המלך העוסק בדיני מלחמה בין יהודים לגויים, כי הניסיון להגיע ל'דו קיום' מוביל לדבריו לפיגועים הקשים.

"אנחנו נמצאים הערב בעוד פיגוע בהמשך לסדרת הפיגועים הקיימת", אמר הרב שפירא בזירת הפיגוע בגשר המיתרים אמש. "הפעם הפיגוע הוא אוטובוס שהגיע מאבו-גוש, סמל הדו קיום. אנחנו רואים שמה שהתורה אמרה שעשיו שונא ליעקב ושצריך להסתכל על אויבים כאויבים, זה אמיתי יותר מאשר כל הדמיונות שמנסים היום לשדר לנו על דו קיום מדומיין".

"כשנפנים את דרך התורה במישור הציבורי - הבטחון יגדל". הרב שפירא בזירת הפיגוע, אמש (יהודה פרל)

הרב שפירא הוסיף ואמר, כי "כשנשיא מדינת ישראל מעודד התבוללות וראש ממשלה בישראל מעודד התבוללות, התוצאה היא חוסר ביטחון. ככל שאנחנו נתחזק יותר בהפנמה ובהליכה-בשמחה בהדרכה של התורה איך להתנהג לא רק במישור הפרטי שלנו אלא גם בעניינים הציבוריים, כך הביטחון יגדל ונזכה למה שכתוב וישבתם בארץ לבטח".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד