בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כתב אישום ראשון בשל המאבק לפינוי עמונה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד יהודי בשל קריאה למאבק נגד פינוי עמונה

  • כלב אליהו
  • כ"ו כסלו תשע"ז - 22:16 26/12/2016
גודל: א א א
עמונה (אברהם שפירא)
עמונה (אברהם שפירא)

באישורו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד דור עובד, תושב מבשרת ציון בגין 'הסתה לאלימות'.

על-פי כתב האישום, עובד פרסם באמצעות מכשיר הסלולרי שלו, בקבוצות WhatsApp שונות, הודעות הקוראות למאבק בפינוי עמונה שיש בהן משום קריאה למעשה אלימות או דברי שבח, אהדה או עידוד, תמיכה והזדהות עם מעשה אלימות, כך נכתב כתב האישום.

על פי כתב האישום, עובד שלח הודעות שונות בימים שבהם דובר על פינוי המאחז שבין היתר נכתב בהם: "מטה עמונה הודיעו שהפינוי יעבור בלי שום דבר שהוא מעבר לנוכחות במקום, ואפילו אם מכים בנו לא להחזיר, וכל מי שלא בראש הזה – שיעזוב. להבנתנו למאבק בצורה זו אין סיכוי להציל את עמונה, וגם לא ליצור טראומה לפינויים הבאים ח"ו לפיכך אנו קוראים לכולם – צאו משם, הפסיקו לעזור להם, וקחו אתכם את כל מי שמוכן לשמוע. המטרה היא לדחוף אותם לרדת מהאמירה הזאת, ולחזור לגישתם המקורית והבריאה. מראות אנשים נלקחים בבכי כבר היו לנו בגוש קטיף – זו לא הדרך. בתקווה לחזור כמה שיותר מהר, ולהשתתף יחד עם התושבים, מוסרי הנפש, בהצלת עמונה".

בהודעה נוספת שפורסמה על-ידו, לדברי הפרקליטות, נראתה תמונה של דגל ישראל ועליו רובה מסוג עוזי ולצידה הכיתוב: "ננקום ללא רחם!".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד