בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כתב אישום: שדדו ג'יפ באלימות קשה

ערבים מהכפר עקב נאשמים כי הכו ופצעו יהודייה ושדוו ממנה את רכבה תוך שהם מותירים אותה שרועה ופצועה על הכביש

  • כ"ד שבט תשע"ו - 18:19 03/02/2016
גודל: א א א
ארכיון (הקול היהודי)
ארכיון (הקול היהודי)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד מוחמד ג'רדאת ואחמד ניירוך ערבים מהכפר עקב, בגין ביצוע בצוותא של עבירת שוד בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, ביום י"ח בכסלו נסעה המתלוננת בג'יפ על כביש 436, במהלך הנסיעה פגע רכבם של הנאשמים הערבים בחלק האחורי של הג'יפ, וזאת במכוון על מנת לביים תאונת דרכים ולהביא לכך שנהגת הג'יפ תעצור בצד הדרך.

בעקבות הפגיעה עצרה המתלוננת את הג'יפ בשולי הכביש בכדי לברר את פשר המתרחש. במקביל, ירד אחמד ניירוך מהרכב וניגש אליה. כאשר פתחה את החלון ושאלה לשלומו, בהאמינה כי מדובר בתאונה, פתח ניירוך את הדלת הקדמית של הג'יפ, משך אותה מבעד לשערותיה בכדי להוציא אותה מהג'יפ. משלא הצליח למשוך אותה אל מחוץ לג'יפ, תפס את ידה של המתלוננת בחוזקה, משך אותה בכוח אל מחוץ לג'יפ והטיל אותה על הכביש.

משהצליח להוציא את המתלוננת בכוח מהג'יפ, עלה למושב הנהג של הג'יפ והחל בנסיעה מהמקום. המתלוננת אחזה במדרגת צד של דלת הנהג של הג'יפ ונגררה על הכביש מספר מטרים. משהבחין במתלוננת אוחזת בג'יפ, בעט ניירוך בראשה ובידה של המתלוננת והפילה ארצה בעודו צועק לעברה "תתקשרי למשטרה שלכם, נראה מה הם יכולים לעשות" ונמלט עם הג'יפ בנסיעה.

כעבור מספר שניות, נמלטו גם מוחמד ג'רדאת ואדם נוסף שהיה עימו ברכב, בחולפם בנסיעה בצמוד למתלוננת, אשר הייתה שרועה פצועה על הכביש.

בעת האירוע, היו בג'יפ חפצים אישיים של המתלוננת אשר נגנבו יחד עם הג'יפ. כתוצאה ממעשים אלה, נגרמו למתלוננת שפשופים ופציעות והיא אושפזה בבית חולים וסבלה מטראומה נפשית.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד