בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

להב"ה: עליה בפניות נערות שרוצות לחזור

בשבוע האחרון נרשמה עליה בפניות של נערות המעוניינות לסיים קשר עם ערבי. אמש, חזרה נערה בת 19 לעם היהודי

  • אברהם שפירא
  • כ"ט תשרי תשע"ו - 15:52 12/10/2015
גודל: א א א
יהודייה שחוזרת לאחר קשר עם ערבי. ארכיון (יד לאחים)
יהודייה שחוזרת לאחר קשר עם ערבי. ארכיון (יד לאחים)

בארגון להב"ה הפועל למניעת התבוללות, מדווחים על עליה דרמטית בשבוע האחרון בפניות של נערות ונשים המבקשות לסיים את הקשר עם בן זוגן הערבי.

שרה, רכזת פניות החירום של להב"ה מסבירה את העלייה בפניות בשילוב של החגים ואירועי הטרור האחרונים. "לכל יהודייה יש את הזיק היהודי, ולאחר שהן עוברות את חגי תשרי בכפר ללא שום סממן יהודי ובהמשך הן רואות את התגובות של המשפחה, או של החבר שלהן ששמחות בפיגועים נגד יהודים הן מבינות כי המקום שלהן הוא לא בכפר".

שרה מספרת כי על אחד המקרים שהתרחש במוצאי שבת, כאשר סמוך לשעה שתיים עשרה בלילה הגיעה פניה למוקד החירום של הארגון, ומעבר לקו בכתה נערה בת 19 שהיא כבר מספר חודשים מנסה לשכנע אותה לעזוב את בן זוגה הערבי ללא הצלחה, "אני יוצאת עכשיו, בואו לקחת אותי", היא התחננה. שרה העבירה את הפניה לרכזי השטח של הארגון בנתניה שהתארגנו תוך חצי שעה ויצרו קשר עם הנערה שהגיעה למחסום בטול כרם והשיבו את הנערה לבית הוריה.

צילום מסך של שרשור בווצאפ נתניה לקראת החילוץ

בשיחה עם הנערה לאחר ששבה אל ביתה, היא סיפרה שמה שגרם לה להחלטה הסופית לעזוב את בן זוגה הערבי, הוא הפיגוע בפתח תקוה בו היא צפתה עם משפחתו של בן זוגה. הקללות שלהם והמבטים הנזעמים אליה, גרמו לה להבין שהיא יהודייה והמקום היחיד בו היא רוצה להיות ולגדל את ילדיה הוא עם בני עמה ומשפחתה.

"אנו נמשיך לדאוג לנערה הזאת לחינוך יהודי ונלווה את חזרתה לעם היהודי בכבוד ובאהבה", סיכמה שרה.

בנציגופשטיין מנכ"ל הארגון אמר: "אני קורא לבנות ישראל לחשוב טוב לפני שהן מחליטות ליצור קשר עם האויב. נמשיך לפעול בכל כחנו להקדים תרופה למכה ולמנוע את הקשר בתחילתו, אך אנחנו לא מתייאשים מאף בת ישראל וגם אחרי שהיא נפלה נהפוך עולמות כדי להשיבה הביתה, ברוכה השבה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד