בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לוחמינו התייצבו בקו האש"

נתניהו נאם בטקס הזיכרון הממלכתי לחללי 'צוק איתן'. משפחות שכולות קטעו את נאומו

  • כ' תמוז תשע"ו - 19:26 26/07/2016
גודל: א א א
נתניהו בטקס (עמוס בן גרשום לעמ)
נתניהו בטקס (עמוס בן גרשום לעמ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא אחה"צ (ג') נאום בטקס במלאת שנתיים למבצע 'צוק איתן' שהתקיים בהר הרצל. נתניהו טען בנאומו שמבצע 'צוק איתן' התנהל במקצועיות והביא להישגים עבור ישראל. חמאס יצא מהמבצע עם אבידות קשות וללא שום הישג, כך לדברי נתניהו.

"העם כולו מוקיר את המחיר ששילמו יקירנו, ששילמתם אתם להגנה על המדינה ואזרחי ישראל", אמר נתניהו למשפחות השכולות שנכחו באירוע. אחד האבות השכולים קטע את נאומו של נתניהו וצעק לעברו "לא בשביל זה שילמתי מחיר כבד. לא תשתלט על התקשורת".

נתניהו הגיב לדברים ואמר כי הוא "מבין לליבם של בני משפחת השכול". "לוחמינו התייצבו בקו האש נגד סכנת המנהרות והטילים וסכנות אחרות ביבשה באוויר ובים" המשיך נתניהו. "לנגד עיניהם הם ראו את שדרות, אשקלון ועוטף עזה. אזור עוטף עזה שוקק חיים כיום בזכות הבנים. החמאס ספג את המכה הקשה ביותר בתולדותיו. תוכנית התקיפה של החמאס מתחת ומעל לקרקע סוכלה".

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס בדבריו בטקס לחיילים אורון שאול והדר גולדין השם יקום דמם שגופותיהם מוחזקות עדיין בידי חמאס. ריבלין אמר כי על ישראל לפעול להשבת הגופות וכי יש לדאוג שכל משא ומתן בנוגע למצב ההומניטרי בעזה יכלול מגעים להשבת הגופות.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד