בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ליברמן מסביר: "מנהלים מדיניות חדשה"

בצ'אט בשידור חי הסביר שר הבטחון מדוע לא קיים הבטחתו לחסל את הנייה

  • כ"ח אדר תשע"ז - 17:49 26/03/2017
גודל: א א א
השר ליברמן (דוד מיכאל כהן TPS)
השר ליברמן (דוד מיכאל כהן TPS)

השר הבטחון אביגדור ליברמן ערך בשעות הצהרים (ראשון) צ'אט חי עם עוקביו בדף הפייסבוק שלו. בין היתר, נשאל ליברמן על כך שלא קיים את הבטחתו לחסל את בכיר חמאס איסמעיל תוך 48 שעות מרגע שימונה לשר הבטחון.

"החכמה היא להתנהל באחריות ובנחישות", ביקש השר ליברמן להסביר. "דברו איתי על הנייה בתום התקופה שלי כשר הביטחון". עוד הוסיף שר הבטחון ואמר, כי "אנחנו מנהלים מדיניות חדשה נגד חמאס בצורה אחראית ונחושה. מי שרואה את התגובות שלנו זו מדיניות אחרת. נחישות ואחריות".

"צריך שילוב של כוח עם מוח. תחכום עם נחישות ואחריות. הכל ביחד. אנחנו משתדלים בנושא הפלסטינים להיטיב עם אלו שלא מפירים את החוק ולנקוט ביד קשה נגד מי שמנסה לפגוע בנו. אני ממשיך את תכנית המקלות והגזרים. אישרנו בנייה של 6,000 יחידות דיור ביהודה ושומרון ליהודים. הרבה מעבר למה שראינו עשרות שנים. יש 1,000 יחידות דיור שכבר בבניה. עוד 2,500 שעוברים עוד בדיקה של עלויות פיתוח ויוצאים לשיווק ועוד 2,500 בתהליכים שונים. במקביל הגדלנו אישורי כניסה לפלסטינים ועוד מגרשי כדורגל ועוד דברים הומניטריים".

בתגובה לשאלה בנוגע למשפט אזריה אמר ליברמן, "צריך לזכור שמדובר בחייל מצטיין ובמחבל שבא להרוג חיילים. פניתי באופן פומבי למשפחתו של אזריה והצעתי להם להסתפק בערכאה ראשונה. אנחנו כולנו מתפללים ומקווים שאזריה יצא כמה שיותר מהר מהכלא. גם אנשים כמוני, שלא מסכימים עם פסק הדין, אין לנו ברירה אלא לכבד אותו. כל עם ישראל מקווה שכל סיפור אזריה יבואו לסיומו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד