בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ליצוק את להט הפעילות להתארגנות ציבורית"

עשרות משלוחי חיזוק וצ'ופרים נשלחים בימים אלו לעצורי בית מנהליים ועצורי בית משפטיים. "הנקודה היא שכולנו ביחד וממשיכים בפעילות למען עם ישראל"

  • אברהם שפירא
  • כ"ט תשרי תשע"ו - 19:02 12/10/2015
גודל: א א א
עצורי בית עם החבילות שקבלו
עצורי בית עם החבילות שקבלו

עשרות משלוחים עם צ'ופרים ומכתבי חיזוק, נשלחו בסוף השבוע שעבר לפעילים הנתונים במעצרי בית תחת צו בית משפט או תחת צו מנהלי צבאי.

אחיעד ליבמן, אחד ממארגני המשלוחים אמר בשיחה עם הקול היהודי כי "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בשביל לעודד את הפעילים ובשביל להגיד שיש להם גב ושאנחנו איתם. אני חושב שהם צריכים לקבל צל"ש וכל עם ישראל צריך להודות להם. הם מרימים את קרן ישראל ואולי בזכותם תקום כאן מלכות ישראל אמיתית".

החבילה שהגיע לעשרות עצורי בית, הכילה ספר תורני מתנה, מספר חטיפים ומכתבי חיזוק מאת תלמידי ישיבת 'עוד יוסף חי', מכתב חיזוק ממספר רבנים, מכתב נוסף מ'הסנהדרין המתחדשת' ומכתב תמיכה מאת הרב יצחק גינזבורג, ראש תנועת דרך חיים.

עצור בית עם הספר שקיבל מתנה

"עלינו לפרוץ את המיצרים ולהביא את דבר התורה לכל אחד ואחד, והקב"ה מבטיח לסייע בעדנו בכך ולתת 'נחלה בלי מצרים'", כתב הרב גינזבורג לנערים. "הנוסחה הנכונה להצלחה במשימת קדש זו היא כדברי הרבי מליובאוויטש "אורות דתוהו בכלים דתיקון". ליצוק את הלהט והאמונה שהעם כה צמא להם, להתארגנות ציבורית ודפוסי פעילות מסודרים ונושאי חן".

במכתב שכתבו תלמידי 'עוד יוסף חי' לעצורי הבית כתבו כי "מכל ההשתוללות האחרונה של השלטון, נראה שמישהו פה מאוד מאוד מפחד שהקרקע הולכת להישמט לו מתחת הרגליים. האמת שזה די מעודד. הלוואי אנחנו היינו מאמינים שבעצמנו כגודל האמון שמעיניקים אניש מערכת הבטחון לכוחנו. נראה שה' מעורר אותנו להפסיק את רגשי הנחיתות שלנו, ומראה שיש לנו כוחות להפוך את העולם, היום".

"הם מנסים את השיטחה החדשה-ישנה של הפרד ומשול", כתבו התלמידים. "ברור אם כן, שתפקידנו בזמן הזה הוא לפעול דווקא על חיזוק הקשר בין הפעילים. אל תתביישו להרים אלינו טלפון ללמוד חברותא, להתוועד או סתם לפטפט".

בנוסף, מכיוון שבצווי ההרחקה ומעצר הבית שנתנו בחודש וחצי האחרונים ישנם איסורי יצירת קשר רבים בין הפעילים, צורף בכל משלוח דף המציג את איסורי המפגש כאשר מסומן לאלו פעילים מותר לשוחח ולאלו אסור ליצור קשר.

בצמוד למפת איסורי יצירת הקשר נשלח דף יצירת קשר בו נכתבה כתובתו של כל אחד מהפעילים ומספר הטלפון שלו. "המטרה של הדף הזה היא שכל הפעילים ירגישו ביחד למרות כל ההגבלות מהחברים גם במרחק וגם באיסור יצירת קשר. הנקודה היא שאנחנו ביחד וממשיכים בפעילות" אומר ליבמן.

"שנזכה במהרה לפרוץ כולנו ממוגבלויותינו, החיצוניים והפנימיים, ולהביא כמה שיותר מהר את הגאולה האמיתית והשלימה, יחד עם כל אחינו בני ישראל", נכתב לסיום.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד