בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ללמד את השמאל מהו חופש הביטוי"

עו"ד בן גביר אומר כי הוא לא מייצג את ישי שליסל, אך כן ייצג את המתנגדים למצעדי התועבה

  • יח"צ
  • י"ח אב תשע"ה - 10:29 03/08/2015
גודל: א א א
איתמר בן גביר (יחצנים)
איתמר בן גביר (יחצנים)

עו"ד איתמר בן גביר פנה הבוקר (שני) במכתב לאריאנה מלמד שפרסמה סטטוס בפייסבוקלפיו ישי שליסל הוא "קליינט של עורך הדין איתמר בן גביר". במכתבו דורשבן גביר את התנצלות מלמד אחרת תתבע בבית המשפט.

בדברים שכתב בעמודהפייסבוק האישי שלו, אמר עו"ד בן גביר: "אריאנה מלמד כתבה בפייסבוק שישי שליסל הוא קליינט שלי, שלחתי לה דרישהלמכתב התנצלות אך לטובת עוד כמה שמשום מה חושבים כך אבקש להבהיר:1. ישי שליסל לא קליינט שלי, לא היה קליינט שלי ולא ייצגתי אותו מעולם.2. לשליסל מגיע ייצוג לא פחות מהרוצחים של פוגל, של שלהבת פס ושל מאהילדים יהודים שנרצחו בשנים האחרונות - אני מתפלא על אנשי השמאל הנאורשדוגלים בהגנה משפטית למחבלים, דוגלים בזכות חלאות האדם שרצחו את משפחתפוגל להגנה על ידי עורך דין וסבורים שלשליסל לא מגיע ייצוג משפטי - זוצביעות לשמה", כתב בן גביר.

בן גביר הוסיף וכתב, "לגוף המעשה: כמו חבריי שהבהירו אתמול, אנחנו מתנגדים התנגדות נחרצתלדקירות סכין במצעד, נגד יהודים לא מדברים בסכינים ואסור אסור אסור היהלהשתמש בסכין כנגד ילדים מבולבלים וחברי הקהילה. זה כמובן לא מפחית כהואזה מההתנגדות שלנו למצעדי תועבה, לדעתי המצעדים הללו הם פרובוקציה לשמה,ניסיון להתסיס את הרוחות בירושלים, ומי שייזם אותם עושה זאת בכוונה כדילהוסיף תבערה".

"לא אשנה את עמדותיי אלה, והשמאל המסית ואנשי הבית הפתוחהחשוכים חייבים להפנים שביקורת זה דבר שאי אפשר לעצור בסילוף".

"בימים האחרונים החל השמאל בסיוע התקשורת בציד מכשפות מול כל אלה שלאחושבים כמותם. בודאי שאייצג (וכבר ייצגתי) אנשים שהתבטאו בגנות מצעדהתועבה, ומצאו את עצמם עצורים בימים האחרונים. הגיע הזמן לעביר את השמאלואת אנשי הבית הפתוח קורס בחופש הביטוי וזכויות האזרח בישראל גם אם ישציבור שלא חושב כמותם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד