בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לנדסברג למעצר בית - השאר במעצר

יהודה לנדסברג, תושב חוות גלעד הנאשם יחד עם בנימין ריכטר ויהודה סביר בהצתת כלי רכב של ערבים, ישוחרר למעצר בית בתנאים מחמירים במיוחד. הפרקליטות מערערת על ההחלטה. סביר וריכטר ישארו בשלב זה במעצר

  • ט' אדר ב תשע"ד - 11:12 11/03/2014
גודל: א א א
הרכב שהוצת בפרעתה (זכרייה סאדה)
הרכב שהוצת בפרעתה (זכרייה סאדה)

בבית המשפט המחוזי בלוד נערך היום (ג') דיון בבקשת הפרקליטות לעצור עד לתום ההליכים את שלושת תושבי חוות גלעד המואשמים בהצתת רכב ומשאית ל ערבים בכפר פרעתא.

בנימין ריכטר (באדיבות המשפחה)

בית המשפט קבע כי יהודה לנדסברג, תושב החווה ואב לשלושה ילדים, ישוחרר למעצר בית בבית הוריו מחוץ ליהודה ושומרון ויהיה נתון לאיזוק אלקטרוני. בנוסף יאלץ לנדסברג להפקיד 25,000 ש"ח בקופת בית המשפט.

בעניינו של יהודה סביר, רווק תושב החווה, קבע בית המשפט כי הוא יכול להשתחרר למעצר בית באותם תנאים, אך הליך השחרור אינו יכול לצאת כרגע לפועל בשל העובדה שבית דין צבאי גזר עליו מעצר עד לתום ההליכים בגין עריקתו מצה"ל.

בנוגע לבנימין ריכטר, אף הוא רווק המתגורר בחוות גלעד, קבע בית המשפט כי הוא ישהה במעצר עד לקבלת תסקיר מבחן בעניינו, וזאת משום שעל פי כתב האישום, ביצע את המעשה תוך הפרת תנאי שחרור בתיק אחר.

הפרקליטות הודיעה כי ככל הנראה בכוונתה לערער על ההחלטה, ובית המשפט הורה לעכב את שחרורו של לנדסברג עד לערעור, במידה ואכן יוגש.את העצורים מייצגים עורכי הדין עדי קידר ואורי קינן מעמותת חננו.

כזכור, השלושה נעצרו לפני כחדשיים בידי השב"כ ושהו בתנאי חקירות קשים ביותר, ללא אפשרות להיפגש עם עורך דין. על פי כתב האישום, לנדסברג, ובעקבותיו סביר, הודו בהצתת רכב ומשאית בכפר השכן פרעתא. ריכטר שמר על שתיקה לאורך כל החקירות והכחיש את המיוחס לו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד