בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לעשות הכל כדי שעמונה תישאר על ההר"

תושבי עמונה הכריזו אמש (ג') בכנס חירום – "נאבק על עמונה"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ז טבת תשע"ז - 09:32 25/01/2017
גודל: א א א
(הלל מאיר, tps)
(הלל מאיר, tps)

"אני רוצה לזעוק מנהמת ליבי – לעשות הכל כדי שעמונה תישאר על ההר. זו קריאה של הרגע האחרון, לעשות את המאמצים הבלתי יאומנו כדי שעמונה תישאר על ההר". את הדברים אמר הרב חיים דרוקמן בכנס שנערך אמש (שלישי) בעמונה.

לאחר שמתווה עמונה שנחתם בין התושבים לממשלה קרס, התכנסו אתמול התושבים, יחד עם פעילים ממטה המאבק, והודיעו על חידוש המאבק. "האלפים שהיו כאן לפני חודש וחצי, יחזור להר הזה", אמר יו"ר מטה המאבק אביחי בוארון.

אביחי בוארון (הלל מאיר, tps)

תושב עופרה שביתה צפוי להיהרס יחד עם בתי עמונה, אמרה כי "בעוד שבועיים וחצי הבתים עלולים להיהרס. הבעיה היא לא של תשובי עופרה ועמונה, הבעיה היא הרבה יותר גדולה. זה כדור שלג שהולך ומתגלגל וחייבים לעצור אותו. אנחנו דורשים מהממשלה להפסיק לגמגם ולהתחיל לקיים את ההבטחות שלה".

הרב דרוקמן בכנס אמש, (הלל מאיר, tps)

"אין לנו זמן לעוד הבטחות ועוד תירוצים, הגיע הזמן לעשות. אנחנו קוראים לכולם להצטרך אלינו בעפרה ובעמונה. להתחיל לפעול ביחד".

הרב דרוקמן הוסיף ואמר, כי "לכולם ברור כי הריסת עמונה זה עוול, שום דבר לא יכול להצדיק את זה. אנחנו כאן, ואף אחד לא יוציא אותנו מכאן. נמשיך ונבנה כי זו ארצינו שה' הנחיל לנו. חזרנו לכאן כדי לבנות ולהיבנות ולא להיפך".

הרב הישוב עמונה (הלל מאיר, tps)

יוסי דגן, מוא"ז שומרון (הלל מאיר, tps)

הרב אליקים לבנון (הלל מאיר, tps)

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד