בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לפנות את השכונה בעיצומה של מלחמה?!"

כוחות גדולים של צבא ומשטרה הגיעו הבוקר (ה') לפנות חמש משפחות משכונת תקוע ה' שהוקמה לזכר שלושת הנערים שנחטפו. בעקבות עתירה דחופה לבג"ץ ניתן צו ביניים המעכב את ההרס. "מישהו שם למעלה השתגע", אומרים בתנועת רגבים

  • מערכת הקול-היהודי
  • ד' אב תשע"ד - 09:33 31/07/2014
גודל: א א א
נפתלי פרנקל אייל יפרח וגיל עד שער הי"ד
נפתלי פרנקל אייל יפרח וגיל עד שער הי"ד

בעוד הלחימה ברצועת עזה נמשכת נראה כי יש מי שאינו מתבלבל וממשיך במשימת הרס בתי יהודים ביהודה ושומרון.כוחות גדולים של מג"ב ומנהל אזרחי הגיעו הבוקר (חמישי) לפנות קראוונים שהוצבו בשכונת תקוע ה' – על אדמות מדינה השייכות ליישוב – כתשובה ציונית והתיישבותית לרצח הנערים גלעד שעאר, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד. בעקבות עתירה לבג"ץ הוצא צו ארעי המונע את הפינוי עד הדיון שיתקיים בשעה 14:00. בשלב זה שוטרי מג"ב מקיפים את המבנים ומונעים גישה לשכונה.יש לציין כי אחד מתושבי תקוע ה' הוא חייל בשירות סדיר.

כוחות מג"ב בתקוע ה' הבוקר (דוברות גוש עציון)

"מישהו שם למעלה השתגע, אחרת לא ניתן להסביר מדוע בעיצומם של ימי האחדות הלאומית המלווים את המלחמה בעזה, אליה גוייסו גם תושבים רבים מתקוע בצו 8 כדי להגן על הבית של כולנו, בחר מאן דהו לפגוע בלכידות הלאומית במעטה ציני של שלטון החוק", אומרים בתגובה בתנועת רגבים.

"לא מובן כיצד בימים כה מתוחים בהם זינק מספר הפיגועים וההתפרעויות הערביות ביהודה ושומרון, הוחלט להעביר לוחמים מפעילות בטחונית חיונית לצורך משימה זו".

""הדבקות במשימה" מקוממת ומכעיסה כפליים, כאשר היא מתקיימת לצורך פינוי השכונה שהוקמה על אדמות מדינה השייכות ליישוב תקוע לזכרם של גלעד שעאר, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, עוד בטרם חלפו ימי 'השלושים'. כאשר על ההרים ממול, כלפי מאות בתים לא חוקיים שהקימו ערבים החלטת בג"ץ (דוברות מועצת גוש עציון)בשנים קודמות או כאלו הנבנים בימים אלו באין מפריע, לא הוקצו כוחות אלו".

תנועת רגבים קוראת לשר הביטחון משה יעלון לחקור מי נתן את ההוראה המקוממת וחסרת הרגישות, ולהדיחו לאלתר.

דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש-עציון: ״המאחז נמצא בתחום השיפוט של הישוב תקוע והוא חלק אינטרגלי ממנו. בחרנו בדרך של בניה ויצירה, בתגובה לרצח הנורא. מצער מאוד ששר הבטחון בוחר כעת לפעול בדרך של הרס וחורבן במיוחד בימים אלו, אשר עם ישראל מצוי במלחמה בכל החזיתות ובזמן שמאות מתושבי הגוש מגוייסים".

יש לציין כי אמשהרסו כוחות צה"לגבעה סמוכה לישוב תפוח וכן בית שבנו מספר חיילים בשירות סדיר מבני הישוב.

הכתבה באמצעות יח"צ

כוחות מג"ב בתקוע ה' הבוקר (דוברות גוש עציון)

כוחות פינוי והרס בתקוע ה' הבוקר (מועצת גוש עציון)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 22 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד