בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לקראת ההפגנה: מודעות מול בית נזרי

בדרישה לוועדת חקירה ממלכתית בעניין העינויים תתקיים הפגנה במוצאי שבת הקרובה מול ביתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה

  • ב' אדר תשע"ו - 21:04 11/02/2016
גודל: א א א
המודעות מול בית נזרי (הקול היהודי)
המודעות מול בית נזרי (הקול היהודי)

לקראת ההפגנה הצפויה במוצאי שבת הקרובה מול ביתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה רז נזרי על רקע מעורבותו בקיומם של עינויים כנגד נערים יהודים במרתפי השב"כ לפני כחודש וחצי, נתלו מודעות הקוראות להגיע להפגנה גם בסמוך לביתו.

ההפגנה נקבעה לשעה 20:30 בגבעת שמואל רחוב הנשיא, 49, מול ביתו של נזרי. ההפגנה תוכננה למוצאי השבת הקודמת זאת לאחר פרסום מסמכים מהחקירות המאשרים כי היו עינויים, אך זו בוטלה בשל מזג האוויר. למקום הגיע מספר מצומצם יותר של אנשים שגם בגשם החליטו למחות מול בית משפחת נזרי.

הדרישה לה קוראים פעילי מטה "יהודי לא מענה יהודי" היא לקיים וועדת חקירה ממלכתית שתחקור את העוולות שהתרחשו מתחת לעיני הציבור במהלך חקירת הנערים. מודעות על קיום ההפגנה נתלו גם מול ביתו של נזרי ובלוחות המודעות בבית הכנסת הסמוך לביתו, בית הכנסת "בית אל".

| מחאה כנגד נזרי ב'כנס ירושלים'

ביום שני השבוע מחו פעילים כנגד רז נזרי ב'כנס ירושלים' במושב בנושא נוער הגבעות. כשהמנחה הציג את ניזרי, קראו הפעילים שישבו בקהל "לא לגיטימי שהוא ידבר פה". הפעילים הוסיפו "מענה יהודים לא ידבר על נערי גבעות". כעבור דקות אחדות הוצאו הפעילים מהאולם על ידי המארגנים.

אחד הפעילים שהשתתפו במחאה אמר לקול היהודי: "יש פה מישהו שמענה יהודים לא ניכול להיות שיתנו לו לדבר בפאנל על נוער הגבעות. הוא בן אדם לא לגיטימי ולא הגיוני שיתנו לו את הבמה הזו. זה זלזול במעשים הנוראים שנעשו בגיבוי שלו ואנחנו באנו למחות על התופעה הקשה הזו".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד