בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאה מיליון שקל לחיזוק ירושלים

הממשלה אישרה תכנית להעברת מאה מיליון שקל לחיזוק ירושלים. רוב התקציב יושקע בחיזוק העסקים בעיר, ושאר הכספים יועברו לפיתוח התיירות והאקדמיה.

  • יח"צ
  • י"ז כסלו תשע"ו - 15:58 29/11/2015
גודל: א א א

הממשלה אישרה תכנית לחיזוק חוסנה הכלכלי של ירושלים בהיקף של 100 מיליון ש"ח. התכנית כוללת את פיתוח המגזר העסקי, עידוד תעשיית התיירות וחיזוק מעמדה של ירושלים כעיר אקדמיה.

ממשרד האוצר נמסר, כי הנתח הגדול של התכנית, כ-70 מיליון שקלים, יושקעו בפיתוח עסקים קטנים ובינוניים בעיר, באמצעות 'הרשות לפיתוח ירושלים'. בנוסף חמישה מילון שקלים יוקצו לקרן שתייצר הלוואות בתנאים נוחים לעסקים בעיר.

תחום נוסף בו יושקעו סכומים גדולים הוא תחום התיירות בעיר, אליו יועברו כ-20 מיליון שקלים, "על מנת להביא קהלים נוספים לירושלים". את יתר התקציב על סך כ-11 מיליון שקלים תשקיע המדינה בחיזוק המעמד האקדמי של העיר, "במטרה להגדיל את מספר הסטודנטים בעיר".

התכנית הוגשה על ידי שר האוצר משה כחלון, השר לענייני ירושלים ומורשת זאב אלקין, ושר התיירות יריב לוין. השרים אומרים כי הם "רואים חשיבות בחיזוק ירושלים דווקא בעת הזאת". לטענת השר כחלון "ירושלים בירתנו הנצחית, הייתה ונשארה בראש סדר העדיפויות הלאומי".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד