בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מאוכזבים מאוד מראש הממשלה"

משפחות גולדין ושאול מחריפות את המאבק נגד ההסכם עם טורקיה. בטורקיה חוגגים ומבטיחים שהמשט הבא כבר בדרך

  • כ"א סיון תשע"ו - 19:20 27/06/2016
גודל: א א א
משט המרמרמה (דובר צהל)
משט המרמרמה (דובר צהל)

הוריהם של הדר גולדין הי"ד ואורון שאול הי"ד, חיילים שנהרגו במבצע 'צוק איתן' וגופתיהם מוחזקות בידי חמאס בעזה, כנסו אחר הצהריים מסיבת עיתונאים בה הביעו שוב את מורת רוחם מההסכם שגובש בין ישראל לבין טורקיה.

לאה גולדין, אמו של הדר, אמרה: "אורון והדר נמצאים בידי חמאס זה שנתיים. עד היום הממשלה הבטיחה שלא יהיה שום הסכם עם אף מדינה ובטח לא כזה שנוגע לעזה, בלי שהדר ואורון יהוו את הסעיף הראשון של תנאיו, לצערי הרב הממשלה לא עמדה בהבטחה". הרצל שאול, אביו של אורון, אמר: "ראש הממשלה הבטיח לי ביום חמישי שלא יהיה הסכם עם חמאס ועם טורקיה בלי שאורון והדר יחזרו. זה לא נראה באופק, כנראה שצריך להרחיב את המאבק. רק צעקות יחזירו את הילדים הביתה, לא כדאי לחכות להבטחות של ראש הממשלה".

בטורקיה חשים ניצחון נוכח ההסכם שיכלול פיצויים של עשרות מליוני דולרים למשפחות הטרוריסטים שנהרגו על סיפון ה'מרמרה' בדרכה לעזה. איש ארגון IHH שארגן את המשט לעזה אמר בראיון לוואלה: "עכשיו אנחנו יודעים שישראל מבינה שהיא עשתה טעות. במשט, ב'מאווי מרמרה', הם התנצלו ושילמו את הכסף. קרוב לוודאי שהם לא יעשו את אותה טעות שוב. הכוונה היא מאוד ברורה, האנשים מגיעים למען מטרה אחת – לעזור ל'פלסטינים'. עדיין לא תכננו דבר, אבל אם המצור יימשך, יגיעו משטים מכל רחבי העולם".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד