בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות בתפילה להצלת עמונה בשערי הר הבית

מאות השתתפו בסיבוב השערים של חודש כסלו. במהלך האירוע נערכה תפילה יחד עם נוער עמונה בשערי הר הבית להצלת היישוב. במהלך האירוע נחגגה בת מצווה לתושבת השומרון.

  • א' כסלו תשע"ז - 19:52 01/12/2016
גודל: א א א
(אריאל זגלמן)
(אריאל זגלמן)

מעל 600 איש השתתפו אמש (ד') ער"ח כסליו בסיבוב השערים החודשי סביב שערי הר הבית, המשתתפים הקיפו את שערי הר הבית בתפילה, בשירה ובריקודים.

אירוע מרגש התקיים בסמוך לשער הכותנה, אחד משערי הר הבית המערביים והשער הסמוך ביותר למקום קודש הקודשים, שם ערכו בני נוער מהיישוב עמונה יחד עם מאות המשתתפים תפילה להצלת יישובם ולהצלחתו.

בהמשך, מאות הצועדים עצרו מול כל אחד משערי הר הבית והתפללו את סדר התפילות המיוחד לאירוע הכולל את שירי המעלות מספר תהילים, בסמוך לשער השבטים הנמצא בצמוד לשער האריות נערכה תפילת גשם מיוחדת.

סיבוב השערים (אריאל זגלמן)

במהלך הסיבוב חגגו המשתתפים בת מצווה לאחת מהצועדות, תושבת השומרון. מארגני סיבוב השערים מספרים כי לאחרונה החלו בנות רבות לבקש מהוריהם כי את אירוע בת המצווה יחגגו להם דווקא בסמוך לשערי הר הבית, הבנות מזמינות את חברותיהם להצטרף יחד עימם לסיבוב השערים שם חוגגות במהלך הצעדה את בת המצווה בריקודים ושירה בסמוך לשערי הר הבית.

סיבוב השערים מתקיים כ-15 שנה והשתתפו בו מאות אלפי יהודים מכל המגזרים. את האירוע מארגנת עמותת 'אל הר המור' במטרה לחבר את עם ישראל למקום המקדש ולציפייה לבניינו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד