בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות הפגינו בביתר עלית: "רוצים בטחון"

לאחר הפריצות האחרונות בישוב, מוחים התושבים על ההפקרות

  • ב' אייר תשע"ה - 09:57 21/04/2015
גודל: א א א
ההפגנה אמש בביתר עלית
ההפגנה אמש בביתר עלית

מאות תושבים מהעיר ביתר עלית שבגוש עציון הפגינו אמש (שני) מול ביתו של ראש העיר, מאיר רובינשטיין, במחאה על ההפקרות הביטחונית, לדבריהם.

לדברי התושבים, הם נאלצים לשלם סכומים גדולים עבור מסי הביטחון, אך זה איננו מגיע. בלילה הקודם פרץ ערבי למספר דירות בעיר וגנב רכוש. בהמשך, הוא נצפה בורח דרך פרצה בגדר למונית שהמתינה לו סמוך לכפר נחלין.

תושבי ביתר מפגינים מול בית ראש העיר, אמש

תושבי ביתר מפגינים מול בית ראש העיר, אמש

"מה שעבר לי קודם כל בראש זה משפחת פוגל, ורציתי לראות שהילדים בריאים ושלמים", סיפר לקול היהודי אהרון, שביתו נפרץ באותו הלילה.

"לפני חודש וחצי גנבו פה שלוש מכוניות, תושב נוסף נגנב לו כבר פעמיים האופנוע בחודש האחרון. לפני שבועיים היתה פריצה לבית. תחושת הביטחון כאן היא מתחת לאפס", הוא אומר. "היו אצלנו ישיבות עם ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון אבל לא עשו כלום. אמרנו בזמנו שאפילו מצלמה אין אז הורידו מצלמה לרחוב שלנו ובדרך להתקנה שברו אותה וכבר שנה וחצי היא לא עובדת. אנחנו משלמים מס נוסף על ביטחון אבל אנשים קופצים לחלונות כל לילה כדי לראות שלא פרצו להם. איך מעיר חרדית גונבים רכבים בשבתות כשיש סיירים ושער וכל רכב נוסע הוא חשוד?. יש פה כפר סמוך אבל נראה לי שאין כאן פעילות מבצעית בצורה רצינית. גם כשהערבים באו לפה לזרוק אבנים, לא ראינו נוכחות משטרתית וצבאית בצורה גבוהה. בשורה תחתונה אנחנו מגדלים פה ילדים וחיים בפחד".

תושבי ביתר מפגינים מול בית ראש העיר, אמש

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד