בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מדוע השוטרים מיהרו להגיע?

"פתאום אני מקבל פצצה לפנים". בני משפחה שהותקפו באבנים בהר הזיתים מצאו דרך יצירתית לזרז את המשטרה

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • ד' תשרי תשע"ה - 16:34 28/09/2014
גודל: א א א
רכב ההסעות שנפגע
רכב ההסעות שנפגע

כשיהודים מותקפים החליטו להתקומם

התקפות על היהודים העולים להר הזיתים בירושלים הפכו למעשה שביום יום. ילדים ונערים ערבים אורבים בדרך העולה לבית העלמין ומיידים אבנים על רכבים פרטיים ורכבי הסעות עמם מגיעים העולים לפקוד את קברי יקיריהם.

הבוקר פורסם בקול היהודי על יהודים שהותקפו בהר הזיתים ויצאו לרדוף אחרי מיידה האבנים בכוחות עצמם. כעת מתברר, שבוע קודם לכן חוותה משפחה מירושלים אירוע דומה, כאשר אך חשבו על הרעיון לצאת ולרדוף אחרי הפורעים, המשטרה התייצבה במקום ללא שהות.

בקבוק הזכוכית שפגע ברכבם

ביום שני האחרון הגיעו בני המשפחה להר הזיתים במטרה לפקוד את הקבר של סב המשפחה, אשר נפטר לפני שנה.

"נסענו לאזכרה של סבא של אשתי, ומכיוון שזו משפחה גדולה, נסענו באוטובוס מאורגן", סיפר לקול היהודי מנחם, אשר נפצע באירוע. "כשהגענו לחלק העליון של הר הזיתים, פתאום אני מקבל פצצה לפנים. אחר כך התברר שזרקו אבן שניפצה את החלון וגם בקבוק זכוכית שפגע לי בראש".

מנחם לאחר ה פציעההאוטובוס עצר כעבור כמאה מטרים, ובני המשפחה התקשרו למשטרה בתקווה שניידת תגיע למקום בהקדם. אולם כאשר חלפו מספר דקות ואיש לא הגיע, החליטו לזרז את השוטרים. "אשתי התקשרה שוב ואמרה למוקדנית שאם לא תגיע בהקדם ניידת, אז אנחנו נלך לפעול לבד ונחפש את אלו שזרקו אבנים", הוא מספר. האיום עבד, המוקדנית נלחצה ובתוך זמן קצר השוטרים התייצבו במקום האירוע. "כנראה רק ככה הם מבינים", הוא אומר.

השוטרים שהגיעו למקום לקחו את פרטי בני המשפחה, ומנחם, שנחתך בפניו מפגיעת הבקבוק, נזקק לטיפול רפואי ותפרים בבית החולים, ובהמשך שוחרר לביתו.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד