בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מה שצריך עכשיו זה לנקום"

תושב קריית ארבע תוקף את התנהלות המועצה בנוגע להעסקת פועלים ומדבר על תגובה אחרת. "זה כבר לא רק בגלל אידאולוגיה, זו סכנת נפשת מיידית"

  • כ"ד סיון תשע"ו - 11:19 30/06/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע (TPS)
זירת הפיגוע (TPS)

תושבי קריית ארבע חווים בוקר קשה עם הפיגוע הרצחני שהתרחש בשכונת החרסינה בו נרצחה בדקירות סכין הלל יפה אריאל ה' יקום דמה כבת 13 וחצי במיטתה על ידי מחבל ערבי כבן 17.

"אנחנו חוטפים פעם אחרי פעם מתחילת האינתיפאדה הזאת" אומר משה, תושב הקרייה בשיחה עםהקול היהודי. "הייתי בעבודה, שמעתי שהיה איזה פיגוע ושיש תקרית ביטחונית ויש להסתגר בבתים. מהר מאוד התברר שיש פצועה אנוש ושכן שנפצע קשה. אנשים כאן בשאננות, ממשיכים להעסיק ערבים ורוצחים ולהכניס אותם הביתה תוך שאותם ערבים בדיוק רוצחים וטובחים אותנו. אנשים מעדיפים אותם על פני אחיהם היהודים".

| תרחיקו את הרוצחים מהבית שלי!

"לי ברור שיש קשר בין פיגועים להעסקת ערבים. זה שדר של חולשה. הם לומדים להכיר את השטח. במקרה הספציפי הזה אני לא יודע אם יש קשר ישיר, אבל ערבים רבים מחברון נכנסים לכאן. כל פעם אחרי פיגוע מוציאים את הפועלים הערבים. זה קרה מיד אחרי רצח אשר חסנו, ליטמן וגינדי הי"ד אבל זה לא מחזיק יותר מכמה ימים. התושבים רוצים להחזיר את הערבים, עד לפיגוע הבא ואז שיהיו עוד יומיים בלי ערבים. אני מתחנן לתושבי קריית ארבע ואנשי המועצה: תרחיקו את הרוצחים מהבית שלי! זה כבר לא רק אידיאולוגיה, זה סכנת נפשות מיידית".

זירת הפיגוע (TPS)

"לפני זמן קצר הצבא והמנהל האזרחי הרסו בית באלימות בגבעת גל. אני רוצה לראות לפחות את אותה רמה של תוקפנות כלפי הערבים שמסתובבים חופשי כאן. המשטרה כאן מתעסקת בלרדוף אחרי יהודים במקום לאכוף כאן את החוק כנגד הערבים, ולא חסר".

|"נקמה. לא לבנות ולא לנטוע"

לגבי התגובה הראויה לדעתו של משה אחרי אירוע מזעזע כזה, הוא אומר: "הכי קל להגיד שהתגובה היא לבנות בית ולנטוע פרדס, אבל אנחנו יודעים שמה שצריך עכשיו זה נקמה. לרדת לצומת עם דגלים ולשיר עם ישראל חי זה יפה, מחזק ומאחד, אבל אנחנו צריכים לצאת ולנקום בדם. כמובן בצורה ממלכתית וחוקית. לא לחזור לשגרה החיים כי "זה הכי חשוב", ולא לחייך כי "זה מה שהנרצחת הייתה רוצה שנעשה" - אלו דברים שלא יחזירו ביטחון ולא ימנעו עוד רצח. אנחנו רוצים להמשיך לחיות ובשביל זה חייבים לעשות דברים קצת פחות נעימים. בעדינות שלנו נשתמש אחד כלפי השני וכל אחד ייקח את הלב היהודי החם שלו ויעשה מה שצריך לעשות" הוא מסיים.

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד