בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחיר הפרוטקשן: הופסקה הקבורה ב'תל רגב'

לאחר מעשי הוונדליזם החוזרים ונשנים מצד הבדואים שדרשו 'דמי חסות', ולאחר האיומים מצד הנהלת בית העלמין, לא הצליחה המשטרה למגר את התופעה וההנהלה החליטה: הקבורה תופסק לאלתר

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ז' אייר תשע"ה - 10:13 26/04/2015
גודל: א א א
הכניסה לבית העלמין תל רגב
הכניסה לבית העלמין תל רגב

בעקבות מעשי בריוניות וונדליזם חוזרים ונשנים בבית העלמין 'תל רגב', הודיעה הנהלת בית העלמין של אזור חיפה והקריות על הפסקת הקבורה במקום.

בדואים מהכפר איבטין הסמוך, פנו להנהלת בית העלמין והציעו את שירות "השמירה" שלהם עבור בית העלמין. היינו, ההנהלה תשלם לאותם עבריינים 'דמי חסות' ואלו ידאגו שאיש לא יפגע בבית העלמין. במידה ולא יענו לבקשה יבוצעו מעשי וונדליזם והרס במקום.

עוד בנושא:
מה לעשות כדי שהמשטרה תטפל בפרוטקשין?
הפרוטקשן בתל רגב: חמישה עצורים נוספים
תל רגב: נעצר בדואי שהשליך רימון

האולטימטום סייע, המשטרה נכשלה. בית העלמין תל רגב

הנהלת בית עלמין סירבה לבקשתם והעבריינים הבדואים ממשו את הבטחתם. לפני כחודש, לאחר מספר אירועים בהם ביצעו הבדואים הרס בבית העלמין ואף השליכו רימוני הלם לעבר עמדת השמירה במקום, הציבה הנהלת בית העלמין אולטימטום למשטרה: באם מעשי הבריוניות לא ייפסקו, תופסק הקבורה במקום לאלתר. למחרת בבוקר עצרה המשטרה מספר בדואים החשודים במעשה.

חברי כנופיית הפרוטקשן המשיכו לתקוף את בית העלמין, ומידי פעם נעצרו חשודים נוספים. עם זאת, המשטרה לא הצליחה למגר את הפרוטקשן במקום ובשל כך הודיעה כאמור הנהלת בית העלמין על הפסקת הקבורה במקום.

בבית העלמין 'תל רגב', הסמוך לישוב כפר חסידים, פועלות שבע חברות קדישא המשרתות את כל תושבי מפרץ חיפה, כולל הקריות ויישובי המועצה האזורית זבולון.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד