בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מטפלת זרה הכתה את האב הסיעודי

אחרי שבע שנים של טיפול התגלו התמונות הודות למצלמות שהתקינו בני המשפחה בדירה. כתב אישום הוגש נגדה

  • מערכת הקול-היהודי
  • כ"ד אב תשע"ד - 10:00 20/08/2014
גודל: א א א
קשישה (ויקיפדיה)
קשישה (ויקיפדיה)

שבע שנים עבדה המטפלת הזרה מסרי-לנקה באבי המשפחה בביתו שברעננה. שבע שנים בהם חשבו אותה בני המשפחה כאם, לאחר שאמם נפטרה. בטיולים המשפחתיים היא השתתפה ובני המשפחה נתנו בה אמון מלא.

האב, כבן 67, עבר אירוע מוחי לפני כעשר שנים, ומאז הוא סובל משיתוק בצד שמאל ואיננו מסוגל לתפקד באופן עצמאי, דבר הדורש טיפול וסיעוד צמוד.

הסיפור פורסם לראשונה באתר mynet, ושם נכתב, כי לפני מספר חודשים עלה החשד הראשוני בלבם של בני המשפחה כי המטפלת אינה כל כך מסורה כפי שחשבו, ואף גרוע מכך. בתחילה פנתה השכנה של אביהם וסיפרה כי היא שומעת צעקות מחדר האמבטיה, אולם בני המשפחה חשבו שמדובר בכאבים אותם חש האב לעיתים קרובות. אחד האחים החל לשמוע גם הוא צעקות מהדירה מידי פעם, ובני המשפחה החליטו להתקין מצלמות.

המצלמות סיפקו תחילה תמונות מדאיגות מעט, אך לא היה בהם בכדי לבסס דיו את החשש. בצילומים נראתה המטפלת כשהיא דוחפת את האב הסיעודי, אך לא נראתה אלימות. לפני כשלושה חודשים התמונות שהציגו המצלמות לא השאירו צל של ספק. המטפלת הכתה את האב בחזקה, דבר שהשאיר את הבנים המומים.

אחד הבנים הלך להתלונן במשטרת כפר סבא ולמחרת הגיעו שוטרים לבית אביהם ועצרו את המטפלת שלנוכח התמונות הודתה במעשה. מהמשטרה נמסר: "החשודה, תושבת סרילנקה בת 59, נעצרה, הודתה במיוחס לה ואמרה כי חסר הישע גרם לה לאבד שליטה. כתב אישום הוגש נגדה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד