בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מי "חטף" את הצעיר הערבי בשומרון?

פאניקה בקרב ערביי השומרון: צעיר ערבי דיווח כי מתנחל חמוש השתלט על רכבו וניסה לחטוף אותו ליצהר. לאחר שהערבי ביצע תאונה עצמית נמלט "המתנחל" שהתברר כחייל שביקש לתפוס טרמפ

  • ו' ניסן תשע"ה - 15:01 26/03/2015
גודל: א א א
צומת הכפר בורין. ארכיון
צומת הכפר בורין. ארכיון

בשעות הבוקר המאוחרות (חמישי) התקבל במשטרה ובצבא דיווח על אירוע חטיפה חריג במיוחד. באדר יאסר טאהר, ערבי כבן 19 מהכפר מדמא שבשומרון, התקשר לדווח כי מתנחלים ניסו לחטוף אותו לישוב יצהר ושם לטענתו, להרוג אותו. הדיווח עלה במהרה לאתרי תקשורת ערביים שדיווחו על ניסיון החטיפה שלא צלח.

כוחות הוקפצו לאזור האירוע ולאחר תחקור התבררה התמונה. חייל מגדס"ר גולני, המשרת במוצב סלע סמוך לישובים הר ברכה ויצהר, יצא מהבסיס במטרה להגיע לביתו, אך תחנת האוטובוס הקרובה נמצאת ביצהר. משום מה החליט החייל לערוך את המסע לכיוון הישוב ברגל, ובדרכו עצר רכב ערבי, עלה עליו וביקש כי יסיע אותו ליצהר.

הצעיר הערבי שנהג ברכב שמע את השם 'יצהר', וחשש כי מדובר בחטיפה, וזאת מאחר והישוב יצהר ידוע כמקום אליו לא מומלץ לערבים להתקרב. הוא פתח בנסיעה, אך כשהגיע לחיבור הכביש היוצא מן המוצב והכפר בורין, לכביש גלעד המוביל ליצהר, סטה מן הדרך והתנגש בכוונה תחילה בעץ בצד הדרך וזאת בכדי למנוע את "חטיפתו". השניים לא נפגעו בתאונה, והחייל שהבין ככל הנראה כי הוא עלול להסתבך מהסיפור, חזר ככל הנראה לבסיסו.

לאחר תחקור התבררה התמונה והחייל צפוי להישפט ולהישלח לתקופת מחבוש בכלא צבאי.

כעת, עדין מדווח באתרי תקשורת ערביים, כי מתנחלים ניסו לחטוף צעיר ערבי וזה הצליח לחמוק מידם. לפי חלק מכלי התקשורת הערבים, המתנחלים שניסו לחטוף את הצעיר היו מחופשים לחיילי צה"ל.

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד