בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מי שמתקפל בהר הבית יתקשה לנצח"

מחאת אוהלים נפתחה אתמול (א') ב'גן הסוס' בירושלים בדרישה לחופש יהודי בהר הבית ובניית המקדש השלישי במקום. במאהל יתקיימו שיעורים מרבנים ומרצים שונים. "עם ישראל שוכח שיש לו משימות הרבה יותר גדולות, והרבה יותר שורשיות מאשר להרוס כמה מנהרות"

  • יח"צ
  • ח' אב תשע"ד - 09:50 04/08/2014
גודל: א א א
מאהל של 'חוזרים להר' (חוזרים להר)
מאהל של 'חוזרים להר' (חוזרים להר)

עשרות פעילים של תנועת חוזרים להר, שחרטו על דגלם את המאבק לשלטון יהודי בהר הבית, הקימו אתמול (ראשון) מאהל מחאה ב"גן הסוס" בירושלים, בדרישה לחופש יהודי בהר הבית ובנית בית המקדש השלישי.

הרב דב ליאור במאהל של 'חוזרים להר' (חוזרים להר)

המאהל יימשך עד לתשעה באב, ובמהלכו ישמעו המשתתפים שיעורים והרצאות מפי עשרות רבנים ואנשים ציבור ביניהם הרב דב ליאור, הרב ישראל אריאל, הרב מאיר גולדמינץ, הרב מיכה פלד, פרופ' הלל וייס, עו"ד איציק בם, יהודה גליק, מיכאל בן ארי בנצי גופשטין ועוד."לה' אין בית". המודעה של תנועת 'חוזרים להר'

רפאל מוריס ממקימי התנועה אומר כי "מאהל המחאה נועד להעלות את המודעות הציבורית בנושא הר
הבית ובית המקדש השלישי, ולימוד הנושאים. עם ישראל שוכח שיש לו משימות הרבה יותר גדולות, והרבה יותר שורשיות מאשר להרוס כמה מנהרות, המלחמה האמיתית שלנו היא לטפל בשורש של
הבעיות, עם ישראל לא יכול לנצח את הסרטן שגודל לו בעזה או בכל מקום אחר לפני שהעם יטפל אחת ולתמיד בסרטן ההולך וגדל בהר הבית, שהפך את המקום הקדוש ביותר ליהודים לבסיס קבוע לטרור ולביזיון עם ישראל".

עוד נמסר מ'חוזרים להר', כי "דוקא בימים קשים אלה, צריך לזכור שאנחנו מתקרבים לצום תשעה באב, בו נתאבל על חורבן הבית, אך כל עוד לא פועלים לבניין הבית, ולריבונות יהודית מידית בהר הבית, כבר לימדונו חז"ל 'כל דור שלא נבנה בית המקדש בימיו כאילו נחרב בימיו' ולכן צריך לפעול ביתר שאת לקידום הנושא".

מאהל של 'חוזרים להר' (חוזרים להר)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד