בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מישהו נלחץ: האונס לאומני או פלילי?

הצהרת דוברות המשטרה הייתה כי אין רקע לאומני לאונס בתל אביב, וכעת בבית המשפט הוצג סעיף ממניע לאומני. מיד לאחר מכן, נציג המשטרה קיבל טלפון "תסירו את החשד הלאומני" ולאחר מכן ביקש להשיבו

  • כ"ב אייר תשע"ו - 09:37 30/05/2016
גודל: א א א
משטרה. אילוסטרציה (יהודה פרל)
משטרה. אילוסטרציה (יהודה פרל)

המשטרה הסתירה וחזרה בה, ושוב חזרה בה, וחזרה בה, וחזרה בה ושוב חזרה בה: זיגזג ארוך ניהלה המשטרה בפרשת האונס הלאומני האכזרי שביצעו ערבים ביהודייה נכה בתל אביב לפני למעלה משבוע.

לאחר עשרה ימים בהם הושתקה הפרשה מחשש שזו תצית מהומות, הובא הבוקר (שני) עמאד אלדין דראג'מה, ערבי החשוד בביצוע אונס של הצעירה הנכה בתל אביב, ממניע לאומני, לדיון בבית משפט השלום בתל אביב. על אף שאתמול הצהירה דוברת המשטרה כי המניע הלאומני ירד מהפרק, בבקשה שהוגשה לשופטת רונית פוזננסקי כץ, ציינה המשטרה חמש עבירות, ביניהם עבירה ממניע לאומני.

עוד בנושא:
"ההסתרה של האירועים פה היא הוראה מגבוה"
שלושה ערבים תקפו קשות נכה יהודייה

זירת אירוע בתל אביב. ארכיון (דוברות המשטרה)

תוך כדי הדיון הבוקר, בעת שהיה נציג המשטרה על דוכן העדים, הוא קיבל שיחת טלפון דחופה ממפקדיו, בה ננזף על הוספת הסעיף הלאומני לחשדות. נציג המשטרה שב משיחת הטלפון והודיע כי יש להתעלם מהמניע הלאומני. דקות ספורות לאחר מכן חזרה בה המשטרה והודיעה כי אכן ישנו מניע לאומני.

רק אתמול הצהירה דוברת המשטרה כי נושא הגזענות והלאומנות ירק מהפרק בחקירה. כעת התיק הועבר לצוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח. בתוך כך, בבית המשפט לנוער בעיר, נערך דיון לחשוד הקטין.

הפרשה התפוצצה לאחר עשרה ימים מעת התרחשותה. בתחילה הסתירה המשטרהאת הפרשה מחשש שזו תצית מהומה בין יהודים לערבים. על פי הפרסומים, השניים, שלא הכירו קודם לכן את הקרבן, תועדו כשהם מכים אותה, מבזים אותה, יורקים עליה וקוראים לעברה קריאות נגד יהודים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד