בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מנהלי: "משטרה תכנס לביתך בכל עת"

אלוף פיקוד העורף חתם על צו מנהלי נוסף עבור מאיר אטינגר. אטינגר חויב לפתוח את דלתות ביתו בפני שוטרים בכל עת שיחפצו ונאסר עליו ליצור קשר עם תשעה מחבריו

  • י' סיון תשע"ה - 17:34 28/05/2015
גודל: א א א

השב"כ הנפיק לפעיל מאיר אטינגר צו מנהלי נוסף ובו שורה של הגבלות נוספות על פעילותו וחירותו.

אטינגר שוהה מזה כשלושה חודשים בהרחקה מנהלית מיהודה ושומרון בצו מנהלי עליו חתום אלוף פיקוד המרכז דאז, ניצן אלון. כמו כן, נאסר עליו לשהות בתחומי העיר ירושלים בצו מנהלי נוסף עליו חתום אלוף פיקוד הערוף דאז, איל אייזנברג. אטינגר נשוי כבן 23, נאלץ לעבור להתגורר בצפת.

כפי שפורסם בקול היהודי, על אטינגר הוטלו שורת הגבלות נוספות, ביניהם איסור יצירת קשר עם שישה מחבריו, מעצר בית לילי בשעות הערב והלילה, וכן הוטלה עליו חובה להתייצב בתחנת המשטרה פעם בשבוע ולעדכן את מפקד התחנה על כל מעבר דירה. ההגבלות תקפים לתקופה של שלושה חודשים עד חצי שנה מאז חתימת הצווים.

עוד בנושא:
שוטרי צפת במבצע "הקש בדלת"
בתחנות המשטרה מתוסכלים: "צו מנהלי??"
אטינגר לבג"ץ: "אתם פוגעים בשלום הציבור ובביטחונו"
"יוצאים לשליחות להרחיב את הפעילות"

מאיר אטינגר (יהודה פרל)

הבוקר (חמישי) הגיעו בלשי משטרת צפת לביתו של אטינגר והודיעו לו כי הוא מעוכב. בתחנת המשטרה נחקר אטינגר בטענה כי הפר את תנאי מעצר הבית הלילי באחד הלילות לאחרונה. מיד לאחר החקירה, שוחח עמו רכז השב"כ האזורי שהגיש לו צו מנהלי נוסף החתום בידי אלוף פיקוד העורף שנכנס זה עתה לתפקיד, יואל סטריק.

הצו מורה על אטינגר שלא ליצור קשר עם שלושה מחבריו במשך החצי שנה הקרובה, זאת בנוסף לשישה שנאסר עליו קודם לכן מליצור עמם קשר. כמו כן, בצו נכתב כי בכל עת שיחפצו, יותר לשוטרים להיכנס לביתו בכדי לבדוק שאינו מפר את הצו המורה לו שלא ליצור קשר עם חבריו. בנוסף, תקופת מעצר הבית הלילי הולכת לפוג בקרוב, ובשל כך הוארכה תקופה זו לשלושה חודשים נוספים.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד