בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מסתמן: ליברמן למשרד הביטחון

ב'מחנה הציוני' קריאות לפיטורי הרצוג

  • י' אייר תשע"ו - 16:53 18/05/2016
גודל: א א א
אביגדור ליברמן בפתח מסיבת העיתונאים שכינס (הלל מאיר TPS)
אביגדור ליברמן בפתח מסיבת העיתונאים שכינס (הלל מאיר TPS)

זגזג פוליטי במיטבו:תוך כדי ניהול מגעים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין ראש 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג בנוגע לצירופה של מפלגת העבודה לממשלה, פנה נתניהו ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בהצעה לרשת מיעלון את תיק הביטחון בתמורה לכניסה של מפלגתו לממשלה.

הרצוג מיהר לכנס בצהריים מסיבת עיתונאים ולהודיע שבמידה וליברמן ייכנס אכן לממשלה הרי שהמגעים בינו לבין נתניהו ייפסקו, ובכך כנראה הסתיים המשא ומתן בין הליכוד ל'מחנה הציוני'.

ליברמן הציב את עצמו מאז קום הממשלה בעמדה לעומתית מאוד מול הממשלה והעומד בראשה, הדברים באו לידי ביטוי בפרט מאז ראש השנה והתגברות אירועי הטרור הערבי. אחד המהלכים שליברמן קרא באחרונה להוביל נגד הטרור הערבי הוא עונשי מוות למחבלים.

יצחק הרצוג במסיבת העיתונאים שכינס היום (הלל מאיר TPS)

בזמן שנתניהו וליברמן נועדים, יצא שר התיירות יריב לוין לתקשורת ואמר כי כבר חודשים ארוכים שמנסים גורמים בקואליציה להושיב יחד את ליברמן ונתניהו לפגישה בנסיון לצרף את ישראל ביתנו לממשלה. לוין הוסיף: "הצורך להרחיב את הממשלה הוא צורך חיוני והעובדה שאפשר יהיה להקים ממשלה לאומית יציבה תבטא את רצון הציבור שנתן למפלגות הימין 67 מנדטים. אני מאוד מקווה שהדברים יסתדרו".

במקביל למה שנראה כמו כישלון חרוץ של המשא ומתן של הרצוג עם נתניהו, קוראים ח"כים במפלגת העבודה להרצוג להתפטר. סתיו שפיר, שלי יחימוביץ', מנואל טרכטנברג וחברי כנסת נוספים במפלגה טענו היום כי על הרצוג "להסיק מסקנות" מכישלון מהלך המשא ומתן.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד