בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מסתמן: משפחות שאנור יפונו הלילה

כוחות גדולים הגיעו לאזור והתושבים קוראים לציבור לתגבר את האחיזה בשאנור. הרב גינזבורג לחיילים: יש לכם הזדמנות פז לקדש שם שמים"

  • יח"צ
  • י"ג אב תשע"ה - 21:41 29/07/2015
גודל: א א א
חיילים בשאנור (חומש תחילה)
חיילים בשאנור (חומש תחילה)

כוחות צבא ומשטרה גדולים מתוכננים להגיע הלילה (רביעי) ליישוב שא-נור ולפנות את המשפחות אשר שבו לגור במקום, כך עודכנו המשפחות לפני זמן קצר. התושבים בקשו מהציבור להגיע לאזור והודיעו כי הם ישמחו בתגבור של משפחות ובחורים.

הרב יצחק גינזבורג חיזק את התושבים שעלו למקום וברך אותם בסרטון -"לכל החברים היקרים שבשא-נור – חזקו ואמצו המתנדבים בעם" אמר הרב. "מי שעושה פעולה של התנחלות בארץ ישראל הוא מתנדב כמו נחשון בן עמינדב שקופץ לים". בהמשך הסרטון אמר הרב לחיילים שמגיעים למקום "יש לכם הזדמנות פז לקדש שם שמים. כתוב שיש מיש קונה את עולמו בשעה אחת. שעושה משהו חד פעמי, ולא משנה מה המצב שלו – הוא קונה את העולם שלו.אם צריך לסרב פקודה הוא עושה זאת בכיף" אמר הרב.

צפו בדברי הרב גינזבורג לתושבים ולחיילים:

נזכיר כי מוקדם יותר פנו המשפחות במכתב לראש הממשלה בו דרשו כי תוקם ועדה ממשלתית לבחינת החזרה לצפון השומרון כשלב ראשון לקראת חזרה מלאה לישובים שפונו לפני עשור.

המשפחות ביקשו עוד מראש הממשלה כי ימנע מפינוים בכח "ברצוננו להימנע ממראות הגירוש של לפני עשור אז גורשנו משא-נור ומצפון השומרון" כתבו המשפחות "ודאי שביום זה, בו המראות מאז מתחברים למראה ההרס בבית אל היום, אין אנו רוצים זאת. בכדי למנוע זאת אנו מצפים ממך כבוד ראש הממשלה כי תענה לדרישתנו הצודקת והנכונה", המשיכו המשפחות.

לסיום קראו המשפחות לראש הממשלה: "אנא מנע מאתנו, מיילדנו ומכל עם ישראל מראות הרס וגרוש מיותרים".

תושבים בשאנור (חומש תחילה)

תושבים בשאנור (חומש תחילה)

שאנור בבוקר העליה (חומש תחילה)

הכתבה בשיתוף יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד