בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מעמד סליחות בחומש: "כאן בזכות אבות"

מאות השתתפו אמש (א') במעמד סליחות ביישוב החרב חומש בשומרון בהשתתפות הרב שמואל אליהו, בחורי ישיבות ואורחים מהרצליה, חיפה וירושלים

  • יח"צ
  • ה' תשרי תשע"ה - 18:02 29/09/2014
גודל: א א א
הישוב חומש (מיכאל יעקובסון) חומש (מיכאל יעקובסון)
הישוב חומש (מיכאל יעקובסון) חומש (מיכאל יעקובסון)

אמש (ראשון) עלו באישון לילה 450 איש והצטרפו לבחורי ואברכי ישיבת חומש המתחדשת למעמד הסליחות המסורתי בחומש בהשתתפות הרה"ג הרב שמואל אליהו רב העיר צפת. בסליחות השתתפו גם בנות אולפנה, בחורי ישיבות, ואורחים מהרצליה, חיפה וירושלים.

הרב אליהו פנה אל הציבור ואמר: "אנחנו ננצח. השנה את הכפרות נותנים לבניין חומש, לחיזוק הישיבה שפועלת במקום. כולם מרגישים שבחומש יש לסליחות טעם מיוחד, אשכנזים וספרדים מדובקים יחד באחדות מלאה, חיבור אמיתי של עם ישראל ודבקות בארץ ישראל. אנחנו בטוחים בהבטחת ה' רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום".

דידי שהגיע מחיפה סיפר, כי "זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע לחומש, אני אמנם לא מגדיר את עצמי דתי ולא מתפלל כל יום אך אני מגיע כל שנה לחומש לתפילת הסליחות, מבחינתי אני מרגיש כאן את החיבור שלי כיהודי למסורת לאהבת ארץ ישראל, כאן אני מרגיש שאני ממשיך את מה שסבא שלי עשה כשעלה לארץ לפני כ90 שנה".

במטה 'חומש תחילה' מסרו כי "מבצע צוק איתן וכישלון הגירוש המחישו לכל עם ישראל מה המחיר של הפניית העורף ונטישה של חלקי ארץ ישראל. אנחנו כאן בזכות אבות. בע"ה ההתמדה בחומש שנמשכת זו השנה השמינית תמשיך ומעמד הסליחות המסורתי כמו הצעדה ביום העצמאות, ביקורי חברי הכנסת, הנטיעות שנערכו בט"ו בשבט וארועים אחרים מחזקים את הציבור בעמידתו האיתנה ונותנים כח להמשיך ביתר שאת את האחיזה היהודית בחומש, אנו קוראים לציבור להביע את תמיכתו ולתת השנה את הכפרות לתיקון וכפרת חטא הגירוש".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד