בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מפגינים בחברון: "גיבורים על ילדים?"

עשרות תושבים מפגינים סמוך לתחנת המשטרה על מעצרם האלים של שלושה ילדים במהלך ההרס בגבעת גל הבוקר (א') "בכל פעם אנחנו נדהמים מחציית הגבולות של המשטרה"

  • י"ב שבט תשע"ה - 09:35 01/02/2015
גודל: א א א
הפגנה בכניסה לתחנת המשטרה בגבעת האבות, הבוקר (בשי דרשן, סוכנות תצפית)
הפגנה בכניסה לתחנת המשטרה בגבעת האבות, הבוקר (בשי דרשן, סוכנות תצפית)

עשרות תושבים מקרית ארבע חברון הפגינו הבוקר (ראשון) מול תחנת משטרת מרחב חברון, וזאת בזמן בו שני אחים בני 9 ו-12 נחקרים במקום לאחר שהוכו בידי שוטרים.

האירוע החל סמוך לשעה 6:00 בבוקר, אז הגיעו פקחי המנהל האזרחי בליווי שוטרי מג"ב והחריבו את שביל הבטחון ההיקפי של הגבעה. במהלך פעולת ההרס, חנקו השוטרים, כך אומרים בארגון חוננו, את העצור בן ה-12 ואת אחיו בן ה-9 הכו. לאחר מכן, נלקחו השניים לתחנת המשטרה בגבעת האבות בחברון.

נער אחר, כבן 14, שידו הייתה שבורה עוד קודם לאירוע, נפגע אף הוא מאלימות השוטרים הבוקר, ופרמדיקים של מד"א קבעו כי ישנו חשש לשבר בידו השניה כתוצאה מאלימות השוטרים. למרות זאת, סרבו השוטרים לאפשר לו לקבת טיפול רפואי והוא הועבר לחקירה ביחידה לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י.

שוטרים מכים ילד בגבעת גל בשבוע שעבר. ארכיון (בשי דרשן, תצפית)

עו"ד מארגון חוננו פועל כעת בכדי להביא לשחרורם המהיר של הילדים, אשר אחד מהם אף אינו נמצא בגיל האחריות הפלילית. "בכל פעם אנחנו נדהמים מחציית הגבולות של המשטרה", אומרים הבוקר בארגון חוננו. "להכות באכזריות ילדים בני 9 ו-12 ולעצור אותם בניגוד לחוק? אפילו הילד הערבי שצולם מטריד שוטרת מג"ב בחברון לא זכה ליחס כזה. מדובר באיבוד מוחלט של כל הערכים".

תושבי גל מפגינים מול תחנת המשטרה, הבוקר (בשי דרשן, תצפית)

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד