בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משטרת ישראל נלחמת בארגון להב"ה

בעקבות כתב האישום שהוגש אתמול (ב') לשלושה פעילים בחשד להצתת בית הספר הדו-לשוני בבירה, בוצע הלילה גל המעצרים כנגד פעילים

  • אברהם שפירא
  • כ"ד כסלו תשע"ה - 09:39 16/12/2014
גודל: א א א
להב"ה (אברהם שפירא)
להב"ה (אברהם שפירא)

שוטרים ובלשים ממשטרת מחוז ש"י פשטו הלילה (שלישי) על ביתו של יו"ר ארגון להב"ה, הפועל למניעת ההתבלולות בארץ הקודש, בנצי גופשטיין ועצרו אותו. בנוסף, פשטו הכוחות על עוד כתשעה בתי פעילים בארגון ועצרו אותם.

העשרה נעצרו בחשד להסתה וקריאות לביצוע מעשי אלימות נגד ערבים.

במהלך המעצר גרמו הכוחות הרס רב לרכושו של גופשטיין בביתו. המשטרה הוציאה הודעה לתקשורת ובה נאמר כי "מדובר בחקירה מורכבת ומסועפת שחלקה הסמוי הסתיים היום במעצרם לחקירה של פעילים הקשורים על פי החשד לארגון להב"ה".

בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את גופשטיין ועצורים נוספים בפרשה מזכיר בתגובתו כי רק אתמול טען אחד משלושת העצורים בהצתת הדו לשוני כי השב"כ הציע לו הקלה וכסף תמורת הפללתו של יו"ר הארגון בנצי גופשטיין.

"הפוליטיקאים מהשמאל לחצו והמשטרה פועלת נגד להבה למרות שברור להם כי מדובר בארגון חוקי, הפועל בצורה גלויה נגד התבוללות. זו בושה", אמר בן גביר.

נזכיר כי אתמול הגישה הפרקליטות כתב אישום לשלושה יהודים, פעילים בארגון להב"ה, כתב אישום על הצתת בית הספר הדו-לשוני בירושלים. במקום רוססו הכתובות "די להתבוללות", "אין דו קיום עם סרטן", "מוות לערבים" ו"כהנא צדק". השלושה, נחקרו בשב"כ חמישה ימים בתנאים קשים ללא אפשרות לראות עורך דין והודו במעשה.

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד