בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משפחת החייל מהחרמון: "דורשים לדעת אמת"

זאת, בעקבות חוסר בהירות מצד צה"ל על האירוע בו נהרג שלמה רינדאו ז"ל. "זה לא עניין של תאונה". אחד הפצועים בתקרית כתב: "הוא הפעיל את הרימון אמרתי לו לא לעשות את זה"

  • י"ג תמוז תשע"ו - 11:43 19/07/2016
גודל: א א א
פינוי הפצועים מהזירה (שי ועקנין TPS)
פינוי הפצועים מהזירה (שי ועקנין TPS)

אחיו של החייל שלמהרינדאו ז"ל שנהרג מפיצוץ רימון ביום ראשון השבוע בתקרית במוצב בחרמון אמר בראיון לקלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל, כי המשפחה דורשת לדעת את האמת על האירוע במיידי.

"מאוד חשוב לנו לדעת מה קרה שם. יש כל מיני סיפורים שמסתובבים על האירוע, אבל אנחנו יודעים כמו שהתקשורת יודעת. היום פתחתי את העיתון וראיתי את הפתקים שהמפקד שלו שיהיה בריא כתב בהם: "הנהג הוציא את הרימון", "הוא הפעיל את הרימון אמרתי לו לא לעשות את זה" ו"מה שלום שלומי". זה לא עניין של תאונה, בכלל".

על פי אחת מטענות לגבי האירוע, התפתח ויכוח בין נהג הג'יפ הדרוזי לבין חיילים נוספים בהם שלמה רינדאו. במהלך הויכוח החליט הנהג הדרוזי לפוצץ רימון וכתוצאה מכך נהרג שלמה והנהג עצמו. שלושה אחרים בהם המפקד נפצעו קשה.

"יש כאן כישלון מעומק החיל. כמו שכולם יודעים לנהג אין רימון. איך הגיע אליו רימון? איך הוא יצא מהרכב? למה היו ויכוחים? אנחנו דורשים לדעת את האמת ולא מוכנים לחכות את השישה חודשים עד שנקבל את התוצאות. חייבים את זה בשביל לשמור על החיילים. לא מגיע לאף אחד למות כביכול סתם".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד